28 rozhovorů na téma ideální konference + výstup v PDF

O organizaci Marketing Festivalu jsem začal přemýšlet v prosinci minulého roku. Měl jsem sice určitou představu, jak by měla taková konference vypadat, ale věděl jsem, že klíčovým měřítkem  je pohled více lidí – návštěvníků konference. Hned na začátku jsem se e-mailem zeptal více než 140 z nich na dvě základní otázky. Výsledky tohoto výzkumu jsou volně ke stažení v jednom z mých minulých článků. V lednu jsem pak začal zvát české marketéry, freelancery, návštěvníky konferencí i jejich organizátory na kávu, abych se jich zeptal, jak si představují ideální konferenci.

Foto by Martina Kralikova
Foto by Martina Kralikova


Výsledkem toho všeho je 28 rozhovorů, zhruba 70 stránek popsaného textu a obrovské množství nápadů. Snažil jsem se přijít na to, jakou konferenci by si lidé přáli zažít, jak podle nich vypadá ideální přednáška, jestli máme konferenci překládat, jak to má být celé dlouhé a jak má vypadat afterparty. Chtěl jsem pojmenovat největší průšvihy a získat nápady, které mi pomohou při organizaci Marketing Festivalu a využijí je i další organizátoři konferencí kolem mě.

Všechna data jsem důkladně prošel spolu s mým kamarádem Jiřím Grummichem, který z nich sestavil následující studii výpovědí, citací, nápadů a připomínek. Pro mě samotného je to nesmírně důležitý zdroj pro organizaci konference a věřím, že tyto výsledky do budoucna vylepší i mé vlastní aktivity. Vážení organizátoři, budu rád, když vám tato studie pomůže s dalším plánováním a pořádáním nejrůznějších kempů, setkání a konferencí. Věřím, že takové akce pak budou zase o stupínek lepší než doposud.

Studii na téma Ideální konference si stáhněte zde.

Některé ze závěrů jsem shrnul také v následující tabulce:

Některé ze závěrů rozhovorů na téma ideální konference

Moc děkuji všem, kteří se na rozhovorech podíleli. Speciální dík patří Jirkovi za zpracování dat, Vojtovi za grafickou přípravu a Maru Kortanové za pomoc s přípravou dokumentu.

Hezký den všem přeje Jindra Fáborský

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově unvierzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

4 comments: On 28 rozhovorů na téma ideální konference + výstup v PDF

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer