Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň najdeme ale naprosté minimum kurzů, které ukazují souvislosti a které dokáží vysvětlit pozadí celého oboru, veškerou terminologii, vysvětlí provázání výkonnostního marketingu a budování značky. A právě nedostatek těchto (základních) znalostí vedou k tomu, že 

A přesně o to se pokoušíme s naším novým kurzem Digitální marketing v souvislostech.

Jak začít se studiem digitálního marketingu?

Řekněme, že jste na úplném začátku. Nebo se v oboru nějak pohybujete, ale máte ve věcech zmatek. Můžete být klidně student, provozovatel e-shopu nebo marketingový manažer, který byl zvyklý na svět reklamy mimo internet. 

Kde se naučíte opravdu dobré základy? Podobné kurzy se občas objeví, ale nikdy bych je nemohl s klidem v duši doporučit. Takový kurz často nejde dostatečně do šířky, vykládá věci po svém nebo ještě hůr: není nezávislý. Mohl být vytvořen za cílem, aby vám prodal služby nějaké agentury nebo nabídl vidění světa skrze brýle nějakého mocného hráče na trhu. Ruku na srdce: kurz “základy digitálního marketingu” od Facebooku nikdy nebude 100% objektivní.

Právě proto jsem se rozhodl vytvořit takový kurz s Ondřejem Slámou. Ondru znám osobně už velkou řádku let. Vím, že za svou 15 letou praxi stihl pracovat jako specialista na volné noze, na straně médií, založil a úspěšně prodal digitální agenturu, pracoval v nadnárodní síti agentur, ale také dva roky na plný úvazek v Alze. Vyučoval studenty na všech ročnících Digisemestru a vždy se umístil mezi nejlépe hodnocenými lektory. A (nejen) to mu dává předpoklady vyučovat o tom, jak to chodí v digitálním marketingu.

Ondra Sláma při výuce na Digisemestru 2020

Komu je kurz určený? 

Kurz je ideální vstupenkou do oboru pro úplné začátečníky. Jde od úplných základů a je srozumitelný. Úplně stejně ale poslouží specialistům, kteří se chtějí posunout dál. Od expertizy v nějakém konkrétním kanálu k porozumění oboru jako celku. V neposlední řadě poslouží lidem, kteří se velkou část své kariéry živili klasickou reklamou. Světem reklamy před internetem. A teď je okolnosti tlačí se adaptovat. S tímhle kurzem získáte sebedůvěru, ať už budete o digitálním marketingu mluvit s kýmkoliv.

A získáte také velmi slušný a nezávislý základ pro další studium. Ať už se pak rozhodnete pro jakoukoli disciplínu. 

Jak to probíhá? 

Už od září 2021 pro vás natáčíme videokurz, který zhruba v 7 hodinách srozumitelně vysvětlí dění v našem oboru. Docela dobrou představu o náplni kurzu dostanete z osnovy:

  1. Marketingová strategie
  2. Marketingová taktika (4P)
  3. Výzkum v marketingu
  4. Měření v digitálním marketingu
  5. Jak na digitální media mix
  6. Neplacená digitální reklama
  7. Placená digitální reklama a peníze
  8. Placená digitální reklama a cílení
  9. Placená digitální reklama a kreativa

V každé kapitole vás zpravidla čeká jedna Ondrova přednáška natočená ve špičkové audiovizuální kvalitě. Videa obsahují odkazy na další studijní zdroje. 

Kolik to bude stát?

Kurz půjde do prodeje v příštích dnech na webu Digisemestr Online. Chceme ho zpřístupnit co nejširší skupině zájemců, a proto bude stát ze začátku jen 2 490 Kč bez DPH. 

Těším se. Věřím, že pomůže vám nebo vašim známým získat kvalitní základ znalostí oboru. 

A moc děkuji Ondrovi za spolupráci. 

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *