Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít jedna jediná dobře provedená přednáška. Stačí si vzpomenout na Marketing Festival 2014 a Avinashovu přednášku o frameworku STDC. 

Málokdo dokáže svým projevem ovlivnit publikum tak jako Avinash Kaushik. Nicméně když se dívám na ten zápal při výkladu Markéty Kabátové a ohromný technický záběr Petra Bureše, mám pocit, že nám na pracovním stole vzniká další kus obsahu, který cosi změní. 

Přinášíme strategický pohled na PPC reklamu

Na českém trhu je spousta obsahu o PPC reklamě. Kurzy a webináře ukazují, kam kliknout, jak spustit první reklamu nebo vyloučit klíčová slova. Návody krok za krokem jsou velmi užitečné a myslím, že je máme dobře pokryté. 

Proto chceme přinést jiný pohled, zřejmě i pro jinou cílovku. Máme tu mnoho lidí, kteří již techniku špičkově zvládli a chtějí se posunout dál. A ti možná řeší jiné otázky: 

  • Jak splnit strategické cíle PPC reklamou? 
  • Jak vůbec definovat takové cíle? 
  • Co když mi klient zadává cíle špatně?
  • Jak se vůbec prosadit na trhu díky PPC reklamě,
    v době obrovské konkurence s vyladěnými účty? 
  • Jak rozhodnout, co je v účtu největší priorita?

Tyto a další, seniornější otázky zodpoví náš kurz. A myslím, že pomůže některým PPCčkařů, jejich manažerům a firmám vymanit se z koloběhu rutinních optimalizací a dostat na cestu k jasně definovanému cíli.

V hlavní roli Markéta Kabátová a Petr Bureš

Kurz s Markétou, Petrem a jejími hosty natáčíme ve špičkové AV kvalitě a 4K rozlišení. Navíc jsme si pro něj vybrali nádherné prostory Místodržitelského paláce Moravské galerie v Brně, knihkupectví Book Therapy nebo třeba interiérového studia NEST.

Kurz vyjde ke konci května na našem webu Digisemestr Online. Už teď se ale můžete naladit na atmosféru kurzu a podívat se, jestli to je něco, co se vás týká. Ve videu představujeme detailně chystaný kurz, ale také probíráme, proč je strategické uvažování pro PPCčkaře tak důležité. 

Moc se těším, až vám budeme moci ukázat celý produkt.

Do té doby se můžete podívat na naše další kurzy:


2 Comments

  1. Jindra, skvele prepojenie s Marketou, v jej definicii obsahu ma zaujal zaver – 8. Budování značky a výkonu přes display kampaně. PS: prosim, z tych sucasnych troch online kurzov su niekde dostupne recenzie/hodnotenia a pocty stiahnuti/zakupeni?

    1. Také jsem z toho propojení nadšený. Kapitola 8 bude super, z toho co zatím vidím.

      Nějaké statistiky prodejů kurzů veřejně nemáme, ale mohu případně nějaké věci sdělit soukromě. Já jsem s prodeji a zájmem o kurzy spokojený, a i proto se tomu věnuji aktuálně několik dní v týdnu na plno. Některé reference máme na webu, některé velmi pozitivní nám chodí do mailu, ale bohužel zatím asi žádná veřejná recenze třeba na něčím blogu není 🙁 Snad se objeví po vydání kurzu Markéty.

      My máme aktuálně ten kurz Honzy Bartoše, který je velmi orientovaný na výkon a možná typ podnikatelů, kteří trochu upozaďují brand a obecně nějakou estetiku, ale chtějí prostě co nejvyšší výkon. To má specifickou cílovku. Je to hodně technický kurz plný ukázek a příkladů.

      Pak máme kurz s Pavlem Polou, který je také technický, ale již méně o ukázkách jako spíše o dlouhodobé práci s e-mailingem. Cílí primárně na střední a větší firmy (klidně pomůže určitě i největším odesílatelům) a takový kurz na trhu chyběl. To se prodává samozřejmě méně, ale má to jinou klientelu a vyšší cenu.

      No a teď děláme tento pro PPCčkaře a jejich řekněme okolí a od něj si osobně slibuji opravdu hodně. A teď nemyslím ani tak prodeje. To bude super, ale není to primární cíl. Myslím si, že se to bude líbit, bude to pomáhat a mám také radost z toho, jak hezky to vypadá 🙂 Díky za zájem.

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *