O propojování lidí, sdílení nadšení a know-how

Před pár týdny vyšla má úplně první oficiální publikace. Měl jsem tu čest být jedním z 20 autorů ebooku nazvaného Komunity, sítě a spolupráce. Uznávaní akademici i lidé z businessu sepsali 20 pohledů pro knihovny rozdělené do tří kapitol: Komunity, sociální sítě a vzdělávání. Ve svém příspěvku vysvětluji, proč jsem zapálený do podpory vzdělávacích aktivit a jmenuji reálné zkušenosti, které jsem z této práce získal. Přečtěte si úvod k mé stati a v případě zájmu si celý ebook stáhněte zdarma ve formátu PDF:

Náhled kapitoly z ebooku Komunity, sítě a spolupráce

O propojování lidí, sdílení nadšení a know-how

Pozn. tento text vznikl v září roku 2012
Přemýšlím, jak nejlépe nazvat to, čemu věnuji posledních 12 měsíců podstatnou kapacitu mého myšlenkového i časového potenciálu. Přemýšlím tedy, jak zachytit aktivitu, ze které mám ještě větší radost a uspokojení než zmého hlavního profesního zaměření – marketingu. Vše začalo před pár lety přihlášením do soutěže o nejlepší podnikatelský záměr – Podnikavá hlava. Ačkoliv jsou podobné soutěže a aktivity, obzvlášť financované ze státních peněz, ve společnosti často atakovány mnohými profesionály, já jsem přesvědčen o jejich hlubokém smyslu. Myslím si, že jakákoliv aktivita, která propojuje lidi, nabízí jim realizaci a zpětnou vazbu či vytváří výzvy, je správná.

 

Když zůstanu u soutěže Podnikavá hlava, přihlášení pro mě znamenalo otevření očí, které byly předtím zavřené vinou přinejmenším „pofidérního“ vzdělání, které uplatňovala (a zřejmě stále uplatňuje) moje tehdejší domovská fakulta – Fakulta Podnikatelská VUT v Brně. Za 3 roky studia jsem nevěděl o podnikání, marketingu či managementu zhola nic, pokud tedy pominu historii těchto oborů. Naopak soutěž mě zpětnou vazbou, výzvou, poznáním nových lidí a názorů dostala o několik mil kupředu – do reálného businessu, projektů a nadšení. Tato zkušenost je ve zkratce mou motivací pořádat nové akce, podporovat praktické vzdě-lání, tvořit výzvy pro studenty VŠ i SŠ a propojovat nadšené s nadšenými. A má motivace se nutně prohlubuje s každou další akcí, protože lidé sami přijdou a děkují. Akce, které pořádám, posouvají mne stejně jako ostatní účastníky a tvoří obchodní kontakty stejně jako nové přátele. Pokud máte stejnou motivaci v pořádání komunitních akcí, nemůžete narazit a pochybuji, že se Vám nebude dařit.

 

 

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově univerzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

Leave a reply:

Your email address will not be published.