Možná jste si všimli, že jsme ohlásili již 6. ročník Marketing Festivalu – tentokrát na jaro 2019. Rozhodl jsem se opustit podzimní termín a dát přednost dostupnosti řečníků, o kterých jsem pro Marketing Festival snil hezky dlouho.
Tenhle Festival tak nabídne nekompromisně nejlepší program ze všech ročníků.
Začíná to Danem Arielym, jehož asi není třeba představovat. Dívám se do e-mailu a naše komunikace začala 16. 1. 2016. Dva ročníky úplně bez šance, ale teď tu čest budeme mít já i vy v Praze. Dílo Dana Arielyho i důležitost našeho dalšího velkého esa Chrise Wylieho pěkně popsal Petr Michl.
Ještě nadšenější jsem ale z Marka Ritsona – asi nejvlivnějšího marketingového profesora současnosti, kritického redaktora Marketing Weeku a v neposlední řadě vedoucí osobností prestižního studia Marketing MiniMBA.
Jednou mi Michal Pastier řekl (určitě s trochou nadsázky), že Mark Ritson a Byron Sharp jsou poslední žíjící opravdoví marketéři. Jedním z mých největších profesních zážitků pak bylo sledovat ostrou debatu mezi Ritsonem a Sharpem v Londýně. To se dá jen těžko popsat, to se musí zažít.
Kdybyste měli ze všech jeho přednášek, článků a tweetů vidět jen jednu věc, tak určitě tu s podtitulem Make Marketing Great Again. Aspoň si to pusťte třeba jen jako audio stopu, ale rozhodně stojí za to:
Je pro mě velký úspěch, že Marka budeme mít v ČR a tím spíš, že se nám podařilo na čtvrtek domluvit celodenní workshop. Stálo nás to dvě osobní schůzky v různých částech světa a 2 roky komunikace, ale je to tu.
Letos to ale zdaleka nebude o třech největších hvězdách. Za pozornost stejně tak stojí Samuel Scott, Wil Reynolds či Ryan Wallman. Všechno světoznámá jména. Však si o nich přečtěte.
Na středu 20. března chystáme také doprovodnou, velmi odbornou akci o ochraně dat, transparentnosti a Advertising Fraudu – jehož dopad narůstá obrovským tempem. Vím, že to neosloví všechny účastníky MF, a proto se akce bude konat mimo hlavní konferenční program, s dost možná ještě větší mezinárodní účastí. O tom se ale rozepíši v dalším článku.
Těšte se na březen 2019.
Prodej startuje v úterý v 10:00.
Jindra Fáborský
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…