Marketing Festival

Představujeme nejlepší program v historii Marketing Festivalu – v čele s Markem Ritsonem

Možná jste si všimli, že jsme ohlásili již 6. ročník Marketing Festivalu – tentokrát na jaro 2019. Rozhodl jsem se opustit podzimní termín a dát přednost dostupnosti řečníků, o kterých jsem pro Marketing Festival snil hezky dlouho.

Tenhle Festival tak nabídne nekompromisně nejlepší program ze všech ročníků.

Začíná to Danem Arielym, jehož asi není třeba představovat. Dívám se do e-mailu a naše komunikace začala 16. 1. 2016. Dva ročníky úplně bez šance, ale teď tu čest budeme mít já i vy v Praze. Dílo Dana Arielyho i důležitost našeho dalšího velkého esa Chrise Wylieho pěkně popsal Petr Michl.

Ještě nadšenější jsem ale z Marka Ritsona – asi nejvlivnějšího marketingového profesora současnosti, kritického redaktora Marketing Weeku a v neposlední řadě vedoucí osobností prestižního studia Marketing MiniMBA.

Jednou mi Michal Pastier řekl (určitě s trochou nadsázky), že Mark Ritson a Byron Sharp jsou poslední žíjící opravdoví marketéři. Jedním z mých největších profesních zážitků pak bylo sledovat ostrou debatu mezi Ritsonem a Sharpem v Londýně. To se dá jen těžko popsat, to se musí zažít.

Kdybyste měli ze všech jeho přednášek, článků a tweetů vidět jen jednu věc, tak určitě tu s podtitulem Make Marketing Great Again. Aspoň si to pusťte třeba jen jako audio stopu, ale rozhodně stojí za to:

Je pro mě velký úspěch, že Marka budeme mít v ČR a tím spíš, že se nám podařilo na čtvrtek domluvit celodenní workshop. Stálo nás to dvě osobní schůzky v různých částech světa a 2 roky komunikace, ale je to tu.

Hlavními řečníky nekončíme

Letos to ale zdaleka nebude o třech největších hvězdách. Za pozornost stejně tak stojí Samuel Scott, Wil Reynolds či Ryan Wallman. Všechno světoznámá jména. Však si o nich přečtěte.

Na středu 20. března chystáme také doprovodnou, velmi odbornou akci o ochraně dat, transparentnosti a Advertising Fraudu – jehož dopad narůstá obrovským tempem. Vím, že to neosloví všechny účastníky MF, a proto se akce bude konat mimo hlavní konferenční program, s dost možná ještě větší mezinárodní účastí. O tom se ale rozepíši v dalším článku.

Těšte se na březen 2019.

Prodej startuje v úterý v 10:00.

Jindra Fáborský

Jindřich Fáborský

Už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil veletrh Reshoper, který byl v roce 2021 úspěšně prodán Shoptetu. Mimo jiné se pracovně věnuje tvorbě videí. Stará se o natáčení a zpracování velké většiny přednášek Digisemestru Online.

Recent Posts

Proč by marketéři měli znát a využívat poznatky Richarda Shottona?

Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…

1 rokem ago

Moc díky za Digisemestr 2022. Byl pro mě důležitější, než se zdá

Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…

2 roky ago

Natáčíme nejnabušenější online kurz budování značky v ČR

Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…

3 roky ago

Kde získat pevný základ vzdělání v digitálním marketingu?

Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…

3 roky ago

Další offline Digisemestr bude na podzim 2022

Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…

3 roky ago

Změní náš kurz český trh PPC reklamy?

Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…

4 roky ago