Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize je udělat každý další kurz zase o něco lepší než ten předchozí. A tentokrát si myslím, že jsme udělali obrovský skok…
Z mé praxe mi vyplývá, že jde o často opomíjené téma. Firmami i marketéry. A přitom silná značka je přesně to, co dělí firmy na úspěšné a neúspěšné, zejména v dlouhodobém horizontu.
Ale aby nezůstalo u mého názoru. Záleží nám samozřejmě na tom, co chcete vy. Když jsme si v říjnu 2021 dělali průzkum, zjistili jsme, že právě o kurz budování značek je téměř největší zájem ze všech témat. Mimochodem, zajímavým jevem je pokles zájmu o technické discipliny (např. PPC a SEO po technické stránce) na úkor růstu disciplin více strategických.
Je tomu 12 měsíců, co jsme se začali s agenturou YYY v čele s Martinem Zdražilem a Tomášem Hrábkem bavit o představě nového kurzu. A když teď vidím, jak moc úsilí, času a pečlivosti věnují přípravě scénářů, mám obrovskou radost. Z toho, že náš kurz Brand Academy bude obsahově zase o kus lepší, než je u nás zvykem.
Kurz vás naučí budovat značky vlastní nebo vašich klientů. Je jedno, zdali podnikáte nebo se chcete posunout v kariéře. Náš kurz vás provede všemi disciplínami budování značek – od výzkumu, přes strategii až po exekuci a měření.
A krom toho nabídne slušnou porci inspirace. Kromě výukového obsahu uslyšíte rozhovory s brand magagery úspěšných značek, s designéry i výzkumníky. Těch bonusů a důvodů, proč na kurz mrknout, je více. Všechny je najdete u nás na webu.
Tento kurz natáčím s Adamem Kotisou, se kterým jsem točil i poslední Marketing Festival 2021. A právě díky němu bude kurz i po audio-vizuální stránce zase o něco lepší. Hned v prvních dnech natáčení jsme navštívili dobrou desítku lokací: kavárny, obchody, brněnské ulice, sídlo agentury YYY, prostory Direct Pojišťovny nebo třeba CZC.CZ.
Těžko přenést moje nadšení pouhým textem. Nejlépe si o kurzu uděláte představu, když se podíváte na naší upoutávku.
Kurz vychází 3. května na BrandAcademy.cz. Těším se na to.
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…
Málo času? Přeskočte na krátký souhrn. Looking for English version? Když jsme před březnovým lockdownem…