Ze všech projektů, které dělám, má myslím právě Digisemestr největší dopad na společnost. Za 4 roky prošlo tímto semestrálním kurzem 1 000 studentů ze všech koutů Česka i Slovenska. Spousta z nich dnes pracuje pro prestižní agentury, rychle rostoucí technologické firmy a někteří i založili své vlastní start-upy či firmy.
Každý rok se snažím Digisemestr někam posouvat, a tak letos pracujeme na online kurzech pro naše studenty. O tom jste už možná četli tady. A pak je tu druhá novinka: Celé studium jsme se rozhodli nabídnout od září v krásném městě východního Slovenska. V Košicích. Tohle je nový Digisemester.sk.
Zcela upřímně… Podnikání musí taky bavit a mě tenhle projekt baví. Těším se na to. Přijde mi, že košický kraj má obrovský potenciál. Počet obyvatel města je srovnatelný s Brnem, k tomu je tady ale skutečně velká spádová oblast. Zrovna minulý týden jsem byl v Košicích na akci Marketingový Štvrtok a v mnoha rozhovorech s lidmi jsem cítil velkou motivaci a chuť na sobě pracovat. Trh se vzděláním v digitálním marketingu našeho typu tam prakticky neexistuje.
Jsem přesvědčený, že Digisemestr tady bude mít opravdu velký dopad. Ať už na studenty ekonomických a technických fakult a nebo třeba zaměstnance jedné z mnoha silných IT společností, které zde působí. V Praze umí Digisemestr bez problémů kariérně posunout lidi od 17 do třeba 55 let a stejnou roli bude hrát teď i v Košicích.
A pak je tu druhý obrovský důvod. Pro pořádání Digisemestru v Košicích jsme našli silného partnera – velmi rychle rostoucí e-shop GymBeam. Tyhle kluky už dlouhou dobu sleduji (a asi nejen já) a jsou pro mě velkou inspirací v businessu i v marketingu. Datově a marketingově schopná firma, která se nebojí jít cestou vlastních produktů a sub-brandů. Firma, která vstoupila na velmi konkurenční trh sportovní výživy a dokázala se prosadit už na 7 evropských trzích. A jejich plán na příští roky je ještě o dost ambicióznější. Lidi s GymBeam mě inspirují a je pro mě velká zkušenost s nimi v Košicích vytvořit nový Digisemestr.
V Košicích plánujeme udělat pro první rok o něco menší Digisemestr, než máme v Praze, a přijmout 120 studentů. Naše nová slovenská společnost zatím nebude plátce DPH, a tak nabízíme pro první ročník velmi příjemnou cenu 200 EUR pro studenty a 400 pro nestudenty.
Nabídneme 12 sobot s až 40 profíky na digitální marketing z Česka i Slovenska jako jsou Michal Pastier, Ondra Sláma, Honza Kvasnička, Filip Podstavec nebo právě Dalibor Cicman z GymBeam.
Studenti košického Digisemestru také dostanou přístup k poslední verzi našeho e-learningu a budou moci rozšířit své studium o další desítky hodin samostudia na téma vybrané specializace. I tady nabídneme další výhody, ke kterým mají přístup naši studenti v ČR, ale to už si můžete přečíst na webu Digisemester.sk.
Budu rád, když nám budete držet palce. Máte známé na východě Slovenska? Uděláte pro nás hodně, pokud jim Digisemester doporučíte.
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…