Minulý týden jsem dostal fajn nápad jak ještě na poslední chvíli vylepšit následující Digisemestr – semestrální studium digitálního marketingu v Praze. Bylo by skvělé dát studentům přístup k zásadní světové marketingové literatuře a udělat tak naší vlastní, malou knihovnu.
Nápad v krátkosti vysvětluji v mém LinkedIn vlogu:
My nakoupíme velmi kvalitní tituly o marketingu, i konkrétních podoborech… případně i literaturu o dobrých pracovních návycích, startupech či podnikání na volné noze.
A ty si naši studenti budou moci na hodinách zapůjčit. Na týden, nebo třeba na dva. Pokud se tedy hlásíte na příští Digisemestr, který začíná 22. února, můžete už teď vybírat namátkou z těchto titulů:
A dalších pár titulů nepřímo souvisejících s marketingem:
Díky moc všem za tipy na kvalitní literaturu, které sbírám zde na Twitteru a na LinkedInu. Budu rád za další.
Těším se na viděnou na příštím Digisemestru.
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…