Marketing Festival

Update k Marketing Festivalu + nová online série

Spousta z vás se ptá, kdy a jak proběhne online verze letošního Festivalu.

Původně jsme chtěli za řečníky znovu vyslat produkční tým, který stál za festivalovým dokumentem Making a Marketer. Tento plán ale počítal s relativně brzkým uvolněním restrikcí cestování, ke kterému – jak všichni víme – ani zdaleka nedošlo. Nechceme v žádném případě skončit tak, že online Festival uskutečníme někdy na podzim, proto jsme se rozhodli pro jiný postup: Ve spolupráci s FULLART studio nyní stavíme remote produkční týmy v USA a Británii, které speakery natočí bez nutnosti riskovat kolaps celého natáčení kvůli nevpuštění do země a dalších rizik. 

NYC tým povede uznávaný filmař Terry Stavoe, londýnskou větev natáčení obstará vycházející hvězda UK videoprodukce Jordan McKellar a nad obsahovou stránkou stále drží kontrolu tým Marketing Festivalu. Díky absenci omezení spojených s cestováním týmu posuneme produkci na ještě vyšší úroveň a z nového formátu dostaneme maximum. 

Samozřejmě také intenzivně řešíme obsah jednotlivých přednášek tak, aby reflektovaly současnou krizi a nabídly užitečné informace marketérům, kteří se s ní budou muset poprat. Pracujeme i na redesignu našeho videoportálu, aby dokázal odbavit přesun akce do online prostředí včetně možnosti klást řečníkům dotazy. 

A teď tedy to nejdůležitější – a zároveň nejsložitější. Kdy?

Všechna místa, kde se naši řečníci momentálně nacházejí, patří k těm nejpostiženějším na světě, proto plánujeme opatrně a s vědomím toho, že se situace může velmi rychle změnit. Ale zároveň očekáváme, že by natáčení mohla proběhnout už ke konci května, následována zhruba měsíční postprodukcí. Tak, abychom se všichni na začátku letních prázdnin mohli ponořit do studia a diskutovat s řečníky.

Nakonec ještě přidáváme malé překvapení. Z prací na Making a Marketer zbyla spousta materiálu, který zůstal na pomyslné podlaze střižny. Celý dokument byl od začátku koncipován tak, že jednotlivé rozhovory nebudou nikdy vydány, ale ve světle současné situace jsme se rozhodli, že režisérský střih rozhovorů s našimi řečníky připravíme. Dnes začínáme s Tomem Goodwinem, příště vás čeká Les Binet & Peter Field. 

Děkujeme za všechno. 

Jindra a #mktfest tým

Jindřich Fáborský

Už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil veletrh Reshoper, který byl v roce 2021 úspěšně prodán Shoptetu. Mimo jiné se pracovně věnuje tvorbě videí. Stará se o natáčení a zpracování velké většiny přednášek Digisemestru Online.

Recent Posts

Proč by marketéři měli znát a využívat poznatky Richarda Shottona?

Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…

1 rokem ago

Moc díky za Digisemestr 2022. Byl pro mě důležitější, než se zdá

Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…

2 roky ago

Natáčíme nejnabušenější online kurz budování značky v ČR

Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…

3 roky ago

Kde získat pevný základ vzdělání v digitálním marketingu?

Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…

3 roky ago

Další offline Digisemestr bude na podzim 2022

Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…

3 roky ago

Změní náš kurz český trh PPC reklamy?

Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…

4 roky ago