Důležité: Tahle akce už proběhla. Její další ročník děláme ještě větší a lepší pod novým jménem: Reshoper. Těšíme se na viděnou v lednu v Praze!
Už v květnu tohoto roku jsme ohlásili první český veletrh určený internetovým obchodům E-commerce Expo Prague. Na akci, kterou plánujeme na 30. ledna v pražském výstavišti v Letňanech, si během jednoho dne uděláte velmi obstojný přehled o všech důležitých partnerech pro vaše podnikání. Najdete tam marketingové agentury, e-shopová řešení, nástroje pro focení produktů nebo třeba platební brány. Veletrh můžete navíc navštívit zdarma, stačí se pouze zaregistrovat.
Dnes jsme k veletrhu oznámili i odbornou konferenci. Před pěti lety jsem založil Marketing Festival jako odpověď na nuznou kvalitu drtivé většiny konferencí v oboru. A ani nyní nemám pocit, že by se situace zásadně zlepšila. Proto chceme nabídnout kvalitní a cenově dostupnou konferenci i pro další segment trhu – e-commerce scénu.
Jasně, oproti festivalu půjde o mnohem méně rozsáhlou akci, ale celkově vzato si myslím, že za cenovku 3 000 Kč by účastníci měli dostat mnohem více, než se jim na podobných akcích obvykle dostane. A to teď chceme ukázat obsahově nabitou konferencí v rámci E-commerce Expo Prague.
Mimochodem, o konferencích a jejich stereotypech jsem jsem mluvil minulý týden v pořadu Roberta Vlacha.
Zvolili jsme širší téma, které se točí okolo zahraničí. Chceme inspirovat české e-shopy těmi zahraničními, nabídnout přínosné přednášky o úspěšných expanzích českých shopů do zahraničí, ale dát slovo také těm, kteří takové štěstí za hranicemi Česka neměli. Protože z neúspěchu se dá naučit asi nejvíce. Chtěl bych také nabídnout pohled na českou e-commerce doslova outside the box, od shopů ze zahraničí, které vstoupily do Česka.
Dobře, téma bychom měli. Ale dobrá konference stojí především na silných řečnících. A tady nejen, že se vyhneme self-promu širokým obloukem, ale přivedeme opravdu zajímavá jména. Hlavní hvězdou prvního ročníku bude Brian McBride, bývalý šéf Amazonu pro UK a nyní předseda správní rady velmi známého fashion shopu ASOS.com :)) To bude pecka.
I naše druhé největší jméno bude ze zahraničí. Je jím Andreas Reiffen, marketér a podnikatel, kterého již dlouho sleduji a dokonce měl vystoupit na minulém Marketing Festivalu. Je to expert na Shopping kampaně ale s obrovskými přesahy do e-commerce businessu jako takového a jeho obsah považuji za velmi kvalitní (viz např. zde).
Třetí téma, které zatím můžeme odhalit, připravujeme společnosti s Footshop.cz a je přímo o jejich úspěšných expanzích a co za nimi stojí. Jsem ohromně pyšný, že na konferenci vystoupí, vždyť operují již na deseti zahraničních trzích! Postupně odhalíme ještě pět dalších řečníků a tentokrát se můžete zapojit i vy.
V tomto projektu dáváme prostor pro call for papers a na webu máme formulář, kde hledáme tipy na vaše přednášky. Pokud jste s vaším e-commerce projektem (a nemusí jít jen o e-shop) úspěšně či neúspěšně vstoupili na zahraniční trh a chcete se o své know-how podělit, budeme jenom rádi. A ozvěte se i pokud si netroufáte na přednášku, připravujeme jedno velké překvapení, kde se vaše příběhy mohou objevit. 🙂
Hezký den přeje
Jindra Fáborský
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…