Připravujeme špičkovou konferenci pro české e-shopy

Už v květnu tohoto roku jsme ohlásili první český veletrh určený internetovým obchodům E-commerce Expo Prague. Na akci, kterou plánujeme na 30. ledna v pražském výstavišti v Letňanech, si během jednoho dne uděláte velmi obstojný přehled o všech důležitých partnerech pro vaše podnikání. Najdete tam marketingové agentury, e-shopová řešení, nástroje pro focení produktů nebo třeba platební brány. Veletrh můžete navíc navštívit zdarma, stačí se pouze zaregistrovat.

Dnes jsme k veletrhu oznámili i odbornou konferenci. Před pěti lety jsem založil Marketing Festival jako odpověď na nuznou kvalitu drtivé většiny konferencí v oboru. A ani nyní nemám pocit, že by se situace zásadně zlepšila. Proto chceme nabídnout kvalitní a cenově dostupnou konferenci i pro další segment trhu – e-commerce scénu.

Jasně, oproti festivalu půjde o mnohem méně rozsáhlou akci, ale celkově vzato si myslím, že za cenovku 3 000 Kč by účastníci měli dostat mnohem více, než se jim na podobných akcích obvykle dostane. A to teď chceme ukázat obsahově nabitou konferencí v rámci E-commerce Expo Prague.

Mimochodem, o konferencích a jejich stereotypech jsem jsem mluvil minulý týden v pořadu Roberta Vlacha.

 

Zvolili jsme širší téma, které se točí okolo zahraničí. Chceme inspirovat české e-shopy těmi zahraničními, nabídnout přínosné přednášky o úspěšných expanzích českých shopů do zahraničí, ale dát slovo také těm, kteří takové štěstí za hranicemi Česka neměli. Protože z neúspěchu se dá naučit asi nejvíce. Chtěl bych také nabídnout pohled na českou e-commerce doslova outside the box, od shopů ze zahraničí, které vstoupily do Česka.

Dobře, téma bychom měli. Ale dobrá konference stojí především na silných řečnících. A tady nejen, že se vyhneme self-promu širokým obloukem, ale přivedeme opravdu zajímavá jména. Hlavní hvězdou prvního ročníku bude Brian McBride, bývalý šéf Amazonu pro UK a nyní předseda správní rady velmi známého fashion shopu ASOS.com :)) To bude pecka.

Bývalý šéf Amazonu v ČR na konferenci Ecommerce Expo Prague.

I naše druhé největší jméno bude ze zahraničí. Je jím Andreas Reiffen, marketér a podnikatel, kterého již dlouho sleduji a dokonce měl vystoupit na minulém Marketing Festivalu. Je to expert na Shopping kampaně ale s obrovskými přesahy do e-commerce businessu jako takového a jeho obsah považuji za velmi kvalitní (viz např. zde).

Třetí téma, které zatím můžeme odhalit, připravujeme společnosti s Footshop.cz a je přímo o jejich úspěšných expanzích a co za nimi stojí. Jsem ohromně pyšný, že na konferenci vystoupí, vždyť operují již na deseti zahraničních trzích! Postupně odhalíme ještě pět dalších řečníků a tentokrát se můžete zapojit i vy.

V tomto projektu dáváme prostor pro call for papers a na webu máme formulář, kde hledáme tipy na vaše přednášky. Pokud jste s vaším e-commerce projektem (a nemusí jít jen o e-shop) úspěšně či neúspěšně vstoupili na zahraniční trh a chcete se o své know-how podělit, budeme jenom rádi. A ozvěte se i pokud si netroufáte na přednášku, připravujeme jedno velké překvapení, kde se vaše příběhy mohou objevit. 🙂

Hezký den přeje

Jindra Fáborský

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově univerzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

Leave a reply:

Your email address will not be published.