Jak se dělá dobrá marketingová konference? Jak se celé odvětví vyvíjí? Kolik dneska stojí přivézt celebritu? Jaká je ekonomická situace konferencí? Jaké je zákulisí projektů Marketing Festival, Digisemestr či Reshoper? To je jen část z témat, které jsme probírali v rozhovoru s Robertem Vlachem v rámci jeho Youtube kanálu Na Volné Noze.
Na video se můžete podívat tady:
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…