Nadační fond Dobrodění vznikl, aby podporoval Domov bez zámku – poskytovatele sociálních služeb v Náměšti nad Oslavou. Je to místo, kde lidé s mentálním postižením mohou žít běžným životem v přirozeném prostředí, žádný velký ústav. Chceme pomoci s projekty, na které sami finančně nedosáhnou.
28. února jsme měli první letošní zasedání správní rady a rád bych se s vámi podělil o výsledky naší činnosti v roce 2018 a plánu na rok aktuální.
V roce 2018 jsme schválil 23 žádostí o příspěvek, přičemž 20 z nich bylo podáno přímo klienty Domova bez zámku, 3 potom samotnou organizací. Celkem jsme tak vyplatili 91 820 Kč, které šli na tyto účely:
Příjmově jsme v roce 2018 získali 43 000 Kč od mého Marketing Festival s.r.o. a dále jsme několik desítek tisíc Kč získali díky pořádání plesu v Náměsti nad Oslavou. Celkově na konci roku evidujeme zůstatek cca 140 000 Kč.
Pro rok 2019 jsem se zavázal přinest do Nadačního fondu 100 000 Kč z projektu Digisemestr a 200 000 Kč z Marketing Festivalu. Tím získáme mnohem větší možnost zpříjemnit či zkvalitnit život velké části ze 70+ klientů Domova bez zámku.
Dále se budeme snažit zvýšit poměr peněz získaných od dalších individuálních nebo firemních dárců. To i prostřednictvím komunikace našich aktivit např. na této Facebook stránce.
Pokud se rozhodnete nám věnovat jakoukoli částku, můžete tak učinit na náš účet: 115-4190180257/0100. Moc si toho vážíme.
Z našich aktivit mi přijde nejzajímavější právě „motivační“ příspěvěk 1 000 Kč na tuzemskou dovolenou, o kterou mohou klienti DBZ žádat (samozřejmě prostřednictvím sociálních pracovníků). Všechny tyto žádosti i výstupy z dovolených ukládáme a evidujeme. 1 000 Kč Pro příklad. Po 1 000 Kč jsme vyplatili p. Josefu Vaculíkovi a Radoslavu Žůrkovi, kteří tak mohli vyrazit za doprovodu asistence do Balónového hotelu Radešín v říjnu 2018. Tam navštívili místo, odkud se vzlétají horkovzdušné balóny a podnikli několik výletů do přírody. Za mě je skvělé, že tady stačí relativně malé peníze na docela dost velký dopad na něčí život.
Jsem rád, že máme celou tuhle dokumentaci a můžeme vidět reálný dopad. Zde je třeba děkovný dopis jednoho z klientů, kterému jsme přispěli na dovolenou.
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…