Minulý týden jsem dostal fajn nápad jak ještě na poslední chvíli vylepšit následující Digisemestr – semestrální studium digitálního marketingu v Praze. Bylo by skvělé dát studentům přístup k zásadní světové marketingové literatuře a udělat tak naší vlastní, malou knihovnu.

Nápad v krátkosti vysvětluji v mém LinkedIn vlogu

Jak to bude fungovat?

My nakoupíme velmi kvalitní tituly o marketingu, i konkrétních podoborech… případně i literaturu o dobrých pracovních návycích, startupech či podnikání na volné noze.

A ty si naši studenti budou moci na hodinách zapůjčit. Na týden, nebo třeba na dva. Pokud se tedy hlásíte na příští Digisemestr, který začíná 22. února, můžete už teď vybírat namátkou z těchto titulů:

  • Phil Barden: Decoded
  • Binet & Field: How (not) to plan
  • Binet & Field: The Long and the Short of it: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
  • Binet & Field: Effectiveness in Context: A Manual for Brand Building
  • Byron Sharp: Jak se budují značky [CZ]
  • Byron Sharp: Marketing – Theory, Evidence, Practice
  • David Ogilvy: on Advertising
  • David Ogilvy: on Advertising in Digital Age
  • David Ogilvy: O reklamě v digitálním věku [CZ]
  • Daniel Kahneman: Myšlení, rychlé a pomalé
  • Paul Feldwick: Anatomy of Humbug
  • Marty Neumeier: Brand Gap
  • Marty Neumeier: Brand Flip [CZ]
  • Philip Kotler: Marketing Management
  • Dave Trott: Creative Blindness
  • Dave Trott: Predatory Thinking
  • Dave Trott: One Plus One Equals Three
  • Jack Trout: Differentiate or Die [CZ]
  • Al Ries & Jack Trout: 22 věčných zákonů marketingu [CZ]
  • Richard Shotton: The Choice Factory
  • J. C. Levinson: Guerilla Marketing
  • Wiemer Snijders: Eat Your Greens
  • Rory Suhterland: Alchemy: The Surprising Power of Ideas that Don’t Make Sense
  • Marck Stickdorn: Hormess, Lawrence, Schneider: This Is Service Design Doing
  • Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot: Jak na sítě? [CZ]
  • Hrdinové digitální doby

A dalších pár titulů nepřímo souvisejících s marketingem:

  • Vaclav Smil: Growth: From Microorganisms to Megacities (The MIT Press)
  • Rand Fishkin: Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World)
  • Robert Vlach: Na volné noze [CZ]
  • Weinberg & Mares: Traction How any startup can achieve explosive customer growth
  • Tim O’Reily: WTF: Co přinese budoucnost a jak ji přežít

Díky moc všem za tipy na kvalitní literaturu, které sbírám zde na Twitteruna LinkedInu. Budu rád za další.

Těším se na viděnou na příštím Digisemestru.

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *