Minulý týden jsem dostal fajn nápad jak ještě na poslední chvíli vylepšit následující Digisemestr – semestrální studium digitálního marketingu v Praze. Bylo by skvělé dát studentům přístup k zásadní světové marketingové literatuře a udělat tak naší vlastní, malou knihovnu.
Nápad v krátkosti vysvětluji v mém LinkedIn vlogu:
Jak to bude fungovat?
My nakoupíme velmi kvalitní tituly o marketingu, i konkrétních podoborech… případně i literaturu o dobrých pracovních návycích, startupech či podnikání na volné noze.
A ty si naši studenti budou moci na hodinách zapůjčit. Na týden, nebo třeba na dva. Pokud se tedy hlásíte na příští Digisemestr, který začíná 22. února, můžete už teď vybírat namátkou z těchto titulů:
- Phil Barden: Decoded
- Binet & Field: How (not) to plan
- Binet & Field: The Long and the Short of it: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
- Binet & Field: Effectiveness in Context: A Manual for Brand Building
- Byron Sharp: Jak se budují značky [CZ]
- Byron Sharp: Marketing – Theory, Evidence, Practice
- David Ogilvy: on Advertising
- David Ogilvy: on Advertising in Digital Age
- David Ogilvy: O reklamě v digitálním věku [CZ]
- Daniel Kahneman: Myšlení, rychlé a pomalé
- Paul Feldwick: Anatomy of Humbug
- Marty Neumeier: Brand Gap
- Marty Neumeier: Brand Flip [CZ]
- Philip Kotler: Marketing Management
- Dave Trott: Creative Blindness
- Dave Trott: Predatory Thinking
- Dave Trott: One Plus One Equals Three
- Jack Trout: Differentiate or Die [CZ]
- Al Ries & Jack Trout: 22 věčných zákonů marketingu [CZ]
- Richard Shotton: The Choice Factory
- J. C. Levinson: Guerilla Marketing
- Wiemer Snijders: Eat Your Greens
- Rory Suhterland: Alchemy: The Surprising Power of Ideas that Don’t Make Sense
- Marck Stickdorn: Hormess, Lawrence, Schneider: This Is Service Design Doing
- Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot: Jak na sítě? [CZ]
- Hrdinové digitální doby
A dalších pár titulů nepřímo souvisejících s marketingem:
- Vaclav Smil: Growth: From Microorganisms to Megacities (The MIT Press)
- Rand Fishkin: Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World)
- Robert Vlach: Na volné noze [CZ]
- Weinberg & Mares: Traction How any startup can achieve explosive customer growth
- Tim O’Reily: WTF: Co přinese budoucnost a jak ji přežít
Díky moc všem za tipy na kvalitní literaturu, které sbírám zde na Twitteru a na LinkedInu. Budu rád za další.
Těším se na viděnou na příštím Digisemestru.