Už tři roky poctivě objíždím TEDXy, Barcampy, CopyCampy, WebExpa, formální i neformální akce, srazy a konference. Navštívil jsem desítky akcí v ČR i velké akce v Evropě. Nejsem „hejtr“ ani neobyčejně náročný zákazník. Ale i přesto bych mohl vyjmenovat desítky připomínek ke každé z nich. Věřím totiž, že by se tak tyto akce staly lepšími a posunuly se o míle a míle kupředu. A tohle všechno mě přimělo k nápadu, o který se s vámi chci právě teď podělit.
Posledních 6 měsíců totiž usilovně pracuji na konceptu, do kterého investuji všechny své zkušenosti, úsilí a v neposlední řadě také neutuchající nadšení. Tento koncept vychází ze všech akcí, na kterých jsem byl a které mě ovlivnily. Mimo jiné také z více než dvaceti vzdělávacích projektů, které jsem uspořádal pod taktovkou olomouckého JsmeMarketingu. Ale není to jen o mně. Na téma ideální konference jsem vyzpovídal přes 140 lidí po e-mailu a s mnoha dalšími jsem debatoval osobně. Troufám si říct, že díky tomu všemu mám v rukou detailní analýzu a přesnou definici ideální online marketingové konference.
Podařilo se mi sestavit dream team plný skvělých lidí a v listopadu tohoto roku v Brně společně uspořádáme největší online marketingovou konferenci v ČR. A pravděpodobně to bude i největší marketingová konference ve střední Evropě. Přivezeme velká jména z USA, Velké Británie i České republiky. Těšit se můžete na profesionální řečníky, ale i na lidi, kteří mají za sebou reálné výsledky a zkušenosti. A co víc, chtějí je předat dál. Nabídneme workshopy, nabídneme spoustu know-how, nabídneme zážitek. Bude to Marketing Festival. Festival s tématy, která budou přínosná a posunou tak vaše vlastní projekty či podnikání.
Chcete být u toho? Navštivte MarketingFestival.cz. Oficiální web spustíme zhruba v polovině května a s ním vypustíme do světa i první detaily – přesné místo, program, řečníky. A věřte mi, máte se na co těšit!
Update 10.1. – Jak možná víte, konference v listopadu 2013 v Brně proběhla a vypadala nějak takhle:
Paráda Jindro, vypadá to výživně – těším se a držím palce, ať to vyjde na výbornou 🙂
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/nejlepsi-ve-stredni-evrope-o-ceske-megalomanii
Velice trefné. Hned při čtení nadpisu jsem si na článek vzpomněl 🙂
Držím palce a přeji pevné nervy!
Tak to jsem zvědavý a držím palce. Světové eventy objíždím a znám jejich kvalitu co do osobností, které se účastní, tak to témat, v neposlední řadě také co do organizace a průběhu. Rád budu mít alespoň něco v Brně.
No teda – už se nemůžu dočkat 🙂
perfektní, pokud se to po organizační stránce podaří aspoň jako Internet Marketing 2013, nebude co vytknout. Držím palce a uvidíme se!
Jindro skvely! Prijedu se taky podivat.
Upřímně jsem na program hodně zvědavej :). Co takhle nastřelit alespoň pár jmen? Tak hlavně ať vydrží ten entuziasmus :).
IM2013 byl super a tak už se těším na další prima akci.
Určitě to bude přínosná akce. Doporučil bych vybrat i někoho, kdo není standardní konferenční řečník, ale má co říct. Pokud by jsi chtěl, můžu dát tip… Ale jak tě znám, tak už to máš určitě vychytané.
Radku, tipem na takové lidi určitě nepohrdnu a naopak si jej budu velmi cenit. Určitě pošli na speakers(at)marketingfestival.cz Děkuji moc.
Vypadá to až impozantně. A určitě to bude vyžadovat spoustu práce. Držím palce, ať vše vyjde.
Jindo tak akce vypadá opravdu pompézně. Přeju ať ti všechno výjde.