Categories: Marketing Festival

Bude Marketing Festival 2014?

Nenechte se mýlit.

Možná to vypadá, že se nic neděje…
ale my – já a další 2 nepostradatelní členové týmu – pracujeme na plné obrátky. Už v prosinci jsme oslovili první řečníky,  investovali jsme spoustu času do rozsáhlého výzkumu. U více než 200 světových konferencí jsme zkoumali cenu, témata, cílovou skupinu, řečníky, silné i slabé stránky… Desítky hodin jsme analyzovali data ze zpětné vazby, kterou nám návštěvníci vyplnili.


Je březen a množí se dotazy se společným jmenovatelem.

Jaký tedy bude druhý ročník?

Letos se chceme zařadit mezi úzkou světovou špičku v odborných konferencích o digitálním marketingu.

World-Class Digital Marketing Event

Na základě velmi podrobného průzkumu prostě a jednoduše věříme, že s letošním programem jsme konkurenti akcí světového formátu. Přivezeme TA největší světová jména na webovou analytiku, SEO či PPC reklamu a půjdeme tak cestou ještě odbornějšího obsahu. K tomu pečlivě vyhledávám experty, kteří nejsou mediální hvězdy, nepíší knížky a nemluví na TEDech, ale celé dny makají na tom, aby odvedli nejlepší možnou práci pro své klienty.

 

Kdy že to všechno vypukne?

Startujeme v pátek 31. října, program je našlapaný až do nedělního odpoledne. Nový web spouštíme už příští pondělí 31. března a spolu s ním odhalíme prvních 8 řečníků. A věřte mi, už v této fázi se máte na co těšit. Další informace o festivalu najdete ještě ten den online na Marketing Journalu nebo v tištěném týdeníku MarketingSalesMedia.

Cena vstupenek půjde nahoru

Na základě našeho výzkumu víme, že průměrná cena podobně profilovaných konferencí v Evropě je kolem 1 000 eur bez daně. Maďarský Superweek, úzce zaměřený na webovou analytiku, měl špičkový program a výborné řečníky. A konference pro mě byla opravdu přínosná. Ale pořád se nedovedu zbavit pocitu, že za 950 eur bez DPH bych si jako účastník zasloužil kávu v ceně. Nebo alespoň děkovný e-mail po konferenci.

I když bude letošní Marketing Festival dražší než první ročník, cena bude stále zlomkem evropského průměru. Se zlepšujícím se servisem a špičkovým obsahem nám rostou i náklady – zvyšujeme počet workshopů a rozšiřujeme také myšlenku samotného festivalu. Těšte se na filmový program, větší kapacitu hudebních klubů, více koncertů a vystoupení, v nichž budou opět zčásti účinkovat samotní řečníci festivalu. Dá se také očekávat, že potkáte mnoho nových tváří – festival bude mít více mezinárodní charakter.

Neodpustím si malé poděkování na závěr…
letos se mi totiž zvou řečníci i hosté do Brna mnohem lépe. A to hlavně díky vám, účastníkům minulého ročníku. Když si pustíte tohle video, uvidíte tolik nadšených marketérů, které skutečně baví jejich práce. S energií, která dýchá z tohoto videa, se většina světových spíkrů na korporátních akcích a kongresech nikdy nesetkala. Chtějí to prostě zažít na vlastní kůži.

Takže abych to shrnul, ještě jednou děkuju za tolik pěkných slov o loňském ročníku. A pevně doufám, že vás s tím letošním potěšíme ještě víc!

Hezký den přeje

Jindra Fáborský

Jindřich Fáborský

Už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil veletrh Reshoper, který byl v roce 2021 úspěšně prodán Shoptetu. Mimo jiné se pracovně věnuje tvorbě videí. Stará se o natáčení a zpracování velké většiny přednášek Digisemestru Online.

View Comments

  • Za celý Markeťákov můžu říct, že už se nemůžeme dočkat. Kdybychom snad mohli nějak přiložit ruku k dílu, ozvi se, rádi pomůžeme slovem nebo činem :-)

    • Jen škoda, že vás v markeťákově není 5 ale 1000. Bylo by hned vyprodáno :)

  • Marketing Festival na me udelal obrovsky dojem! Z zadne jine konference jsem si neodnesl tolik poznamek, myslenek a napadu jako z teto. Doporucuji si vzit po konferenci den volno, abyste to vse vstrebali.

Recent Posts

Proč by marketéři měli znát a využívat poznatky Richarda Shottona?

Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…

1 rokem ago

Moc díky za Digisemestr 2022. Byl pro mě důležitější, než se zdá

Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…

2 roky ago

Natáčíme nejnabušenější online kurz budování značky v ČR

Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…

3 roky ago

Kde získat pevný základ vzdělání v digitálním marketingu?

Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…

3 roky ago

Další offline Digisemestr bude na podzim 2022

Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…

3 roky ago

Změní náš kurz český trh PPC reklamy?

Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…

4 roky ago