Categories: Vzdělávání

Agentury a specialisté, nabízím vám pár stážistů #digital #marketing

Protože má oblíbená nezisková organizace Frank Bold získala Google Grant pro neziskovky, otevřela se příležitost spojit příjemné s užitečným. Začal jsem tedy hledat dva stážisty, kteří se budou pod mým vedením o kampaň Google Adwords starat. Neziskovka získá intenzivní péči o kampaně, dva studenti spoustu zkušeností a já přinejmenším dobrý pocit.

 

Takto vypadal inzerát, kterým jsem hledat stážisty


Na neplacenou! stáž se mi nakonec přihlásilo přes 50 lidí. Spousta z nich je jistě velmi talentovaných a nabízí obrovskou chuť do práce výměnou za zkušenosti a odborné vedení. Bylo mi trochu líto, že se mohu věnovat jen dvěma z nich, a tak jsem se rozhodl nabídnout je s jejich souhlasem vám. Agentury, neziskovky, specialisté, máte-li kapacitu, nabídněte se stážistům, kteří mají zájem. Věřím, že se tento experiment povede a pár spojení tu vznikne.

Stážisté v Praze

Radka Hoďová (29 let, radkah@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem: Hrozně moc mě baví internet – sociální sítě, různé mobilní a webové aplikace, online projekty, marketing. Pár projektům se již věnuji a chtěla bych být lepší, naučit se všechny vychytávky.

Co očekávám od stáže: Naučit se, jak funguje online marketing, podílet se nebo vést onlinové projekty, které mě posunou v mé dosavadní praxi dál, získat zkušenosti, pracovat s profesionály a zkrátka dělat věci, které mě baví!

 

Hana Kalivodová (hana.kalivodova@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem:  Ráda objevuji nové technologie a metody. Ve firmě, kde pracuji, jsem zavedla např. výkonnostní marketing: trackování našich sdělení přes MailChimp. Mám spoustu koníčků a v jejich středu je svět internetu a možnosti, které nám dává.

Co očekávám od stáže: Podílení se na řešení různých úkolů z oblasti online marketingu pro nějakou zajímavou společnost a získání praktických vědomostí a dovedností, které by doplnily mé teoretické studium z knih, online kursů a návodů na Google Analytics.

 

Michael Künzel (23 let, kunzelm@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem: Student VŠ, který v posledním roce a půl zacílil na online marketing, začal hodně číst, sledovat přední borce na sociálních sítích a jednoho dne by chtěl být alespoň z části takovou kapacitou jako oni, aby mohl předávát své zkušenosti dále. Jsem jistě hodně zodpovědný, cílevědomý, spolehlivý a učenlivý.

Co očekávám od stáže: Jelikož jsem si opravdu hodně oblíbil online marketing, chtěl bych nahlédnout opravdu pořádně pod pokličku a získávat zkušenosti z jakékoliv oblasti. Nejradši bych se věnoval contentu nebo social media, ale rád bych se naučil také s PPC, něco o SEO + linkbuildingu atd.

 

Libor Matějka (27, libor.matejka@hotmail, LinkedIn)

Kdo jsem: Vystudoval jsem sociální antropologii, nyní pracuji jako webmaster, mj. i programuji webové stránky, fotografuji, a zajímám se o komunikaci na sociálních sítích a internetový marketing.

Co očekávám od stáže: Práci v týmu, rozvíjení znalostí především v oblasti internetového marketingu, spravování PPC, komunikace na sociálních sítích.

 

Katka Nguyen (khanh3@seznam.cz)

Kdo jsem: Jsem člověk, byť to zní jako klišé, kterého těší dělat jiným lidem radost. Jsem nekonflitkní a mezilidském jednání se snažím o strategii win-win. Všímám si detailů a věřím, že se má začínat od malých věcí až po ty větší. Mám totiž v hlavě citát od Orsona Wellese, jenž řekl, že začal na vrcholu a pak jen klesal.

Co očekávám od stáže: Od stáže očekávám především: zisk zkušeností, setkávání se s inspirativními lidmi a možnost se od nich učit. Nezáleží mi na oboru, i když bych preferovala v komunikaci, ale jde mi hlavně o tým a lidi v něm. Razím heslo: je to o lidech a v lidech.

 

Martin Šárek (21 let, sarek.martin@gmail.com)

Kdo jsem: Jmenuji se Martin Šárek, žiju v této chvíli v Praze, jsem studentem bakalářského studia na Vysoké škole ekonomické. Rád se zdokonaluji, jsem schopný a pracovitý mladý muž. Do této chvíle byly bohužel mé zkušenosti zatím pouze z hotelnictví (Ibiza – 9 měsíců) a tři měsíce jsem pracoval jako administrativní pracovník ve firmě ATIATOS s.r.o. Obojí mi sice velmi pomohlo zlepšit mé jazykové schopnosti, komunikaci s lidmi, práci s počítačovými systémy apod., ale právě ty zkušenosti co já potřebuji s ohledem na obor, který studuji mi zatím chybí a poslední dobou už takřka zoufale hledám nějakou vhodnou příležitost kde se mohu zdokonalit a posunout se někam dál.

Co očekávám od stáže: Zkušenosti, naučit se něco co mě do budoucna rozvine a vyšlape mi cestičku k mé budoucí kariéře.

 

Hubert Šváb (22 let, hubertsvab@gmail.com)

Kdo jsem: Nejsem protřelý mazák znající odpovědi na všechny otázky, které Vás trápí. Neznám řešení problémů ve Vašich projektech. Pokud mi dáte šanci, udělám vše proto, aby se tato situace změnila. Jsem dříč. Chci v životě něco dokázat a chci pomáhat.

Co očekávám od stáže: Od stáže si slibuji jediné – symbiózu. Věřím že naše spolupráce bude prospěšná jak pro Vás tak pro mne.

 

Veronika Vrzalová (22 let, veronika.vrzalova91@seznam.cz)

Kdo jsem: Mám velké zkušenosti s komunikací s lidmi. Nebojím se mluvit, nebojím se ptát, nebojím se nových začátků.

Co očekávám od stáže: Ráda bych ve svém životě vyzkoušela co nejvíce oborů, abych si do budoucna mohla vybrat práci v oboru, která mě bude naplňovat a bavit. Proto zkusím jakoukoli práci, o které si myslím, že by mi mohla něco přinést. Vystudovala jsem počítačovou grafiku a aktuálně studuji literaturu. Baví mě rozšiřovat si obzory a sebevzdělávát se.

 

Jan Winkler (28 let, jan.winkler@seznam.cz, LinkedIn)

Kdo jsem: S marketingem jsem se setkal okrajově před několika lety, kdy jsem pracoval jako obchodník. Již tehdy mne zaujal, začal jsem se tedy pozvolna věnovat samostudiu ve volném čase. Nyní bych se rád posunul k praxi, která by mi umožnila poznat marketing více i z této strany a získat potřebné zkušenosti.

Co očekávám od stáže: Rozvoj stávajících a získání cenných nových znalostí a zkušeností z oblasti internetového marketingu či marketingu obecně, možnost spolupráce s profesionály v oboru, možnost další budoucí spolupráce v případě spokojenosti obou stran.

 

Tomáš Závorka (22 let, tomasekzavorku@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem: Cítím potřebu se pořád posouvat někudy dál protože stagnace je určitý druh osobní smrti. Je důležité se rozvíjet, vzdělání, vzdělání a vzdělání. Při práci se snažím aby byla co nejlépe odvedena a pokud si práci vyberu já sám tak mi nejde o peníze ale o to zůstat nejlepším.

Co očekávám od stáže: Naučit se co nejvíc potřebného, být nejlepším. Volnost pro kreativní myšlení a zároveň vůdčí ruku nade mnou. Přátelský kolektiv a jednání.

 

Stážisté v Brně

Kateřina Blatná (26 let, katerina.blatna@email.cz, LinkedIn)

Kdo jsem: Myslím si o sobě, že jsem velmi akční člověk, který se umí rychle nadchnout pro různé věci (hlavně novinky v mém oboru, ale i v jiných oblastech). Ráda zkouším nové věci a získávám zkušenosti, které se mi budou jednou v životě nebo v zaměstnání hodit.

Co očekávám od stáže: Během mého studia na KISKu jsem se začala zajímat o marketing. Myslím si, že se jedná o velmi zajímavý obor, ve kterém bych chtěla získat zkušenosti a praxi.

 

Jana Fraňová (22 let, frano.jana@gmail.com)

Kdo jsem: Som študentkou 7. semestra na Ekonomicko-správní fakulte Masarykovej univerzity v odbore Finance a nedávno som absolvovala ročný študijný pobyt v Nemecku.

Co očekávám od stáže: Rada by som využila pol roka času (pred začatím magisterského štúdia) na nadobudnutie praktických skúseností súvisiacich s mojím študijným zameraním. Zaujíma ma predovšetkým oblasť marketingu, účtovníctva a bankovníctva, ale bola by som vďačná za akúkoľvek prax v ekonomickom odbore.

 

Katarína Hečková (25 let, luinwathiel@gmail.com)

Kdo jsem: Študujem posledný semestrer VŠ – chýbajú mi však praktické skúsenosti. Okrem informačních studií a knihovnictví mám vyštudovanú archeológiu. Rada robím niečo kreatívne a naučím sa niečo nové.. Viem anglicky (B1/B2)a nemecky (B2/C1) – skôr pasívne, v rozprávaní a písaní mám ešte medzery. Dobre zvládam aj stresové situácie, viem veci dotiahnuť do konca.

Co očekávám od stáže: Naučiť sa pracovať s nástrojmi internet marketingu – goodle analytics, google adwords, PPC reklami a podobne. Idealne niekde kde sa da využiť kreativita.

 

Lenka Kupková (25 let, kupkovalen@gmail.com)

Kdo jsem: Jsem studentka KISKu a absolventka Estetiky, zaměstnanec muzejní knihovny, kreslířka a obecně manuálně kreativní osoba, workoholik a puntičkář, výborně ovládám českou gramatiku a miluji angličtinu.

Co očekávám od stáže: Zajímám se především o obsahový marketing a o internetový marketing. Ideální by pro mě byla práce z domu v rozsahu několika hodin týdně (pod vedením odborníka), kterou bych mohla vykonávat po návratu ze zaměstnání, popř. o víkendu. O stáž mám zájem především kvůli získání znalostí, praktických zkušeností a marketingového uvažování, které potřebuji ke zpracování kvalitní diplomové práce.

 

Dominik Remetei (22 let, drpoustevnik@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem: Jsem detailista a myslím si, že je to plus, protože většina lidí si neuvědomuje, že konečný výsledek se skládá právě z detailů. Ambiciózní, se smyslem pro humor a bezprostřední. Řídím se heslem: „Ze všeho je potřeba si umět udělat srandu.“

Co očekávám od stáže: Stáž hledám v oblasti marketingu. Očekávám, že nebudu plnit jen bezduché úkoly, ale opravdu se budu něčemu učit. A doufám v energického a vtipného tutora.

 

Václav Štefela (26 let, stefela.vaclav@gmail.com, LinkedIn)

Kdo jsem: Jsem mladý, nadšený a nestále toužím po sebevzdělávání a zlepšování se.

Co očekávám od stáže: Zajímavou zkušenost, která mě naučí něco nového nebo mi ukáže nějakou novou cestu. Stáž by se měla týkat technologií, webu, marketingu.

 

Marie Uherková (22 let, masa.uherkova@seznam.cz)

Kdo jsem: Již třetím rokem studuji na Provozně Ekonomické Fakultě v Brně. Prošla jsem předměty jako marketing a marketingová komunikace. Jsem zvyklá pracovat v týmu, jelikož jsem se již spolupodílela na menších projektech v mezinárodních týmech. Například WOW Berlin, kde náš tým vyhrál ročník 2013. Nebo účast na projektu My Better Myself (2010 a 2011) organizace AIESEC, kde jsme absolvovali různé přednášky o marketingu a zpracovávali různé projekty. Také během studia jsem pracovala na několika projektech se zaměřením na marketing, kde jsem se starala především o designovou stránku smyšlených produktů ( loga, tvář produktu, návrhy názvů, kombinace barev…)  Ráda tvořím, kreslím a nebojím se žádné výzvy. V případě zájmu mohu poslat ukázky log, které jsem vymyslela v rámci studia.

Co očekávám od stáže: Ráda bych poznala marketing v praxi a získala nové zkušenosti. Zajímá mě designová stránka marketingu nebo vymýšlení a organizace různých akcí.

 

Dagmar Wiesnerová (24 let, dagmar.wiesnerova@email.cz, LinkedIn)

Kdo jsem: Pisatelka, cestovatelka, jazykozpytkyně, studentka, lektorka a překladatelka. Marketingový nováček, ale nadšenec. Workoholik, někdy trochu větroplach.

Co očekávám od stáže: Hledám stáž na dobu 3-6 měsíců (nebo i déle) v zajímavém a pro mě relevantním oboru, tzn, marketing, správa PPC kampaní, fundraising, grantová podpora, stáž související s cizími jazyky apod. Stáž nemusí být placená, musím se ale něco naučit, ocením vedení a feedback od odborníka. Velmi ráda pomohu i neziskové organizaci jako dobrovolník.

 

Luděk Žatečka (32 let, ludek.zatecka@gmail.com, LinkedIn)

Kdo je: vystudované Marketingové komunikace na UTB, pracující na call centru , milovník Twitteru, mobilních aplikací, kávy. Baví mě komunikace se zákazníky, PR.

Co očekávám od stáže: Získání zkušeností v některém z marketingových oborů. Jedná se mi především o prohloubení znalostí získaných během studia Marketingových komunikací a především rozšíření znalostí s užitím v praxi.

 

Co dál?

Chcete se přidat do listu potenciálních stážistů? Napište se dole do komentářů, nebo mi napište e-mail.

Chcete se vzdělávat, ale forma stáže není pro vás? Možná vám bude vyhovovat jeden ze vzdělávacích zdrojů, které mám na blogu.

Než se však do všeho pustíte, nezapomeňte, že při studiu internetového marketingu je třeba preferovat kvalitu.

Hezký den a mnoho nových znalostí.

 

Jindřich Fáborský

Už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil veletrh Reshoper, který byl v roce 2021 úspěšně prodán Shoptetu. Mimo jiné se pracovně věnuje tvorbě videí. Stará se o natáčení a zpracování velké většiny přednášek Digisemestru Online.

View Comments

  • Díky za tipy, až budeme shánět kolegu v Praze, zkusíme využít...

    • Dobrý den,
      jsem sice z Opavy, ale to už je velice krátká vzdálenost.
      Rád bych se Vám ozval, mohu poprosit nějaký kontakt na Vás?
      Děkuji

Recent Posts

Proč by marketéři měli znát a využívat poznatky Richarda Shottona?

Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…

1 rokem ago

Moc díky za Digisemestr 2022. Byl pro mě důležitější, než se zdá

Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…

2 roky ago

Natáčíme nejnabušenější online kurz budování značky v ČR

Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…

3 roky ago

Kde získat pevný základ vzdělání v digitálním marketingu?

Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…

3 roky ago

Další offline Digisemestr bude na podzim 2022

Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…

3 roky ago

Změní náš kurz český trh PPC reklamy?

Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…

4 roky ago