Již několik let se snažím pomáhat rozvoji digitálního marketingu v České Republice. Tento rok po čtvrté přivezeme ty nejzajímavější zahraniční experty na Marketing Festival a na podzim v Brně také odstartujeme druhý Digisemestr – jediný studijní obor digitálního marketingu v ČR. Letošní účast bude opět 250 studentů.

Další činnost, ve které vnímám prostor pro zlepšení, je identifikace, shánění a zaměstnávání lidí v oboru, ať už se jedná o stážisty, juniory nebo zkušenější zaměstnance. Asi nejen mě na jednáních v českých agenturách často žádají o doporučení na šikovné lidi, ostatně i ve zbytku Evropy je shánění zaměstnanců palčivým problémem. Rostoucí poptávku zaměstnavatelů po čerstvé pracovní síle dokládá i čerstvý výzkum společnosti Kentico – 81 % evropských digitálních agentur v roce 2016 plánuje navyšovat stavy.

Rád bych dlouhodobě pomáhal českým agenturám či firmám získávat nové talenty, a zároveň ještě více ulehčil cestu studentů a absolventů Digisemestru do praxe. A tak vzniká Digijobs.

DigiJobs bude první veletrh práce v digitálním marketingu v ČR. Uskuteční se 15. září v Radlické kulturní sportovně na Smíchově a svou účast můžete už teď potvrdit na oficiální facebookové události.

Veletrh práce? Jak to bude vypadat?

V Radlické kulturní sportovně připravujeme pohodovou jednodenní akci pro všechny, kteří by chtěli začít pracovat v digitálním marketingu nebo pokukují po změně zaměstnavatele. Věk, zkušenosti a vaše motivace v tomto neomezujeme a všichni jsou vítáni – studenti i zkušení marketéři.

Radlická kulturní sportovna

Akce je zpoplatněná symbolickou padesátikorunou, kterou vám však vrátíme ve formě slevy na jídlo nebo kávu. Na akci budete moci navštívit více než 10 stánků zajímavých českých firem a agentur (zatím potvrzeno např. AdExpress, B2B Group, igloonet, MarketUP, PRIA System, …). Na veletrhu budeme mít také stánek Digisemestru, kde se můžete zeptat na cokoliv, pokud zvažujete studium.

Kromě toho chystáme v odpoledních hodinách několik zajímavých přednášek. Přizval jsem kamaráda a špičkového odborníka Josefa Kadlece z recruitingové agentury GoodCall, jehož přednášky o získání práce přes LinkedIn mívají mezi studenty obrovský úspěch. I já si pro Digijobs připravuji svou vlastní přednášku o studijních zdrojích v oboru digitálního marketingu – jaké jsou k dispozici, ze kterých čerpat a kterým se nejlépe vyhnout.

Na místě budou také prodejci všelijakých dobrot a o kvalitní filtrovanou kávu se postará Kavárna co hledá jméno. V 18:00 pak sbalíme stánky a budeme pokračovat lehkou afterparty, kde budeme moct neformálně pokecat nebo si poslechnout kapelu Killiekrankie a DJs.

Digijobs je náš pilotní projekt v tomto směru – poprvé se pouštíme do oblasti zaměstnávání lidí a jde o první tuzemský projekt v oboru. Proto bude součástí projektu i velký výzkum, ve kterém budeme zjišťovat, jaká očekávání lidé od práce v digitálním marketingu mají, kde se vzdělávají, jaké mají platové požadavky apod.

Kde hledat informace?

Digijobs má svůj vlastní web, kde bude postupně upřesněn program i firmy, které se veletrhu zúčastní. Pro sledování novinek se můžete stát fanouškem na Facebooku či rovnou potvrdit svůj zájem na oficiální události.

Moc se těším na viděnou 15. září v Praze.

Jindra Fáborský

1 Comment

  1. Všechny tyto akce týkající se osvěty ohledně trhu práce jsou velice prospěšné. Doba jde stále dopředu a digitalizace společně s nástupem průmyslu 4.0 nás nemine. V současnosti se mi zdají nejsnazší na hledání práce různé pracovní portály například jobs. cz nebo http://248.cz/ . Doufám že se akce vydařila.

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *