Na jednáních v českých agenturách (ačkoliv situace je stejná všude na světě) se stále opakuje téma nedostatku lidí s potřebnými znalostmi a zkušenostmi z oblasti digitálního marketingu. Zdá se mi, že poptávka po nových talentech je stále silnější. A to je jeden z nejdůležitějších důvodů pro otevření druhého ročníku Digisemestru.
Minulý rok se nám ke studiu přihlásilo 350 zájemců, z nichž jsme vybrali 250 studentů. Téměř 90 % z nich Digisemestr úspěšně dokončilo. I když nemám v ruce přesná data, zdá se, že většina z nich po absolvování našla práci či stáž u některého z prestižních zaměstnavatelů, ať už v agentuře nebo v marketingovém in-house týmu.
I díky zpětné vazbě chci tento rok Digisemestr značně vylepšit. Co bude nového?
Podzimní Digisemestr se bude nově konat v budově Fakulty podnikatelské VUT v Brně, od čehož si slibujeme lepší technické zázemí. Nejvíce lidí ale asi potěší, že se do Digisemestru budou moci přihlásit, i když už nestudují, a to v případě, že své studium ukončili nejpozději před dvěma lety.
Stále platí, že smyslem Digisemestru má být pomoc studentům a čerstvým absolventům při nastupování do praxe a poskytnutí kvalitního znalostního základu do začátku. Proto máme takto nastavené podmínky a proto také neuvažujeme nad Digisemestrem, do kterého by se mohli přihlásit všichni bez omezení.
Hlavním pilířem Digisemestru je pravidelná sobotní výuka. Letos nabídneme 12 výukových sobot (začínáme 1. října) a oproti minulému roku chceme rozšířit počet lektorů, témat a rozdílných pohledů na věc. Vzhledem k trendům, které pozoruji, chci prohloubit výuku marketingové strategie a dále studentům oproti minulému semestru představit moderní nástroje a služby, ve kterých by měli mít přehled. Jedná se například o ROIhunter, MarketingMiner, Mergado, Keboola, PPCBee apod.
Předpokládám, že se studenti setkají s více než 30 různými lektory, přičemž se pokusíme některé z nich přivézt i ze zahraničí.
Letos podstatně rozšiřujeme spolupráci s marketingovými agenturami a zaměstnavateli a společně s nimi připravujeme pro studenty až 50 workshopů. Ty se budou konat v různých termínech v průběhu semestru a jejich cílem je doplnit absolventům praktické dovednosti ovládání reklamních systémů (Google AdWords, Seznam Sklik, Facebook Ads, AdForm, …), analytických nástrojů (Google Analytics, Tableau, …) nebo třeba zbožových srovnávačů.
Ještě lepší pochopení online marketingového trhu studenty si slibuji od prezentací případových studií. Jednu z výukových sobot kompletně věnujeme lidem, kteří představí, jak jejich firma využívá digitální marketing: jakou roli u nich hraje SEO, PPC, jak chápou sociální sítě, jak přistupují k e-mailingu a jak vše vyhodnocují.
Pokud se jako firma chcete v Digisemestru představit, můžete nám případovou studii nabídnout prostřednictvím formuláře na webu Marketing Festivalu.
V raném stádiu vývoje jsou ještě další nápady a vychytávky pro Digisemestr, a tak brzy očekávejte další update 🙂 Letošní studium bude stát 4 590 Kč (konečná cena, nejsme plátci DPH), přičemž přihlášky přijímáme od 20. srpna. Součástí přihlášky bude opět motivační dopis.
Všechny podstatné informace naleznete na webu Digisemestr.cz, případně na Facebook stránce projektu.
Moc se těším na další Digisemestr a přeji hezký den.
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…
View Comments
Budete mít zájem i o affiláky, nebo máte zájem vzdělávat spíše studenty, kteří chtějí nastoupit do agentur? :)