Ze všech projektů, které dělám, má myslím právě Digisemestr největší dopad na společnost. Za 4 roky prošlo tímto semestrálním kurzem 1 000 studentů ze všech koutů Česka i Slovenska. Spousta z nich dnes pracuje pro prestižní agentury, rychle rostoucí technologické firmy a někteří i založili své vlastní start-upy či firmy.
Každý rok se snažím Digisemestr někam posouvat, a tak letos pracujeme na online kurzech pro naše studenty. O tom jste už možná četli tady. A pak je tu druhá novinka: Celé studium jsme se rozhodli nabídnout od září v krásném městě východního Slovenska. V Košicích. Tohle je nový Digisemester.sk.
Proč zrovna v Košicích?
Zcela upřímně… Podnikání musí taky bavit a mě tenhle projekt baví. Těším se na to. Přijde mi, že košický kraj má obrovský potenciál. Počet obyvatel města je srovnatelný s Brnem, k tomu je tady ale skutečně velká spádová oblast. Zrovna minulý týden jsem byl v Košicích na akci Marketingový Štvrtok a v mnoha rozhovorech s lidmi jsem cítil velkou motivaci a chuť na sobě pracovat. Trh se vzděláním v digitálním marketingu našeho typu tam prakticky neexistuje.
Jsem přesvědčený, že Digisemestr tady bude mít opravdu velký dopad. Ať už na studenty ekonomických a technických fakult a nebo třeba zaměstnance jedné z mnoha silných IT společností, které zde působí. V Praze umí Digisemestr bez problémů kariérně posunout lidi od 17 do třeba 55 let a stejnou roli bude hrát teď i v Košicích.
A pak je tu druhý obrovský důvod. Pro pořádání Digisemestru v Košicích jsme našli silného partnera – velmi rychle rostoucí e-shop GymBeam. Tyhle kluky už dlouhou dobu sleduji (a asi nejen já) a jsou pro mě velkou inspirací v businessu i v marketingu. Datově a marketingově schopná firma, která se nebojí jít cestou vlastních produktů a sub-brandů. Firma, která vstoupila na velmi konkurenční trh sportovní výživy a dokázala se prosadit už na 7 evropských trzích. A jejich plán na příští roky je ještě o dost ambicióznější. Lidi s GymBeam mě inspirují a je pro mě velká zkušenost s nimi v Košicích vytvořit nový Digisemestr.
Jak bude košický Digisemester vypadat?
V Košicích plánujeme udělat pro první rok o něco menší Digisemestr, než máme v Praze, a přijmout 120 studentů. Naše nová slovenská společnost zatím nebude plátce DPH, a tak nabízíme pro první ročník velmi příjemnou cenu 200 EUR pro studenty a 400 pro nestudenty.
Nabídneme 12 sobot s až 40 profíky na digitální marketing z Česka i Slovenska jako jsou Michal Pastier, Ondra Sláma, Honza Kvasnička, Filip Podstavec nebo právě Dalibor Cicman z GymBeam.
Studenti košického Digisemestru také dostanou přístup k poslední verzi našeho e-learningu a budou moci rozšířit své studium o další desítky hodin samostudia na téma vybrané specializace. I tady nabídneme další výhody, ke kterým mají přístup naši studenti v ČR, ale to už si můžete přečíst na webu Digisemester.sk.
Budu rád, když nám budete držet palce. Máte známé na východě Slovenska? Uděláte pro nás hodně, pokud jim Digisemester doporučíte.