Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí mě energií. Ve čtyřech ročnících Digisemestrem prošlo přes 1 000 studentů z ČR a dalších 100+ na Slovensku, v Košicích. 

Myslím si, že je to velké číslo, které již mělo určitý dopad na náš trh. Spousta našich absolventů je úspěšná v podnikání, v provozování vlastních agentur nebo na lukrativních postech v ČR i zahraničí. 

Jenže od posledního Digi na živo uběhly už skoro dva roky. Důvod je asi všem jasný. Neříkám, že je konání Digisemestru mezi všemi vlnami Covidu úplně vyloučené, ale jeho pořádání zkrátka nese velká rizika. Podnikatelská, organizační a také zdravotní. Takový 4 měsíce dlouhý program pro 250 lidí se v této době velmi obtížně plánuje. A i kdyby se nakonec uskutečnil, řekněme například v roce 2021, zaplatili bychom za to velkými ústupky. 

Uvidíme se na podzim 2022?

Na přípravě nového Digisemestru trávíme aktivně už několik měsíců. Za tyhle 2 covidové roky jsem nabral spoustu nápadů, které budu v příštím ročníku realizovat. Těšte se na nový program, většinu nových lektorů i nová témata. Témata, která reflektují vývoj trhu a našeho odvětví. 

Nerad bych teď prozrazoval další detaily. Vše odhalíme na našem webu, který čekejte pravděpodobně již v dubnu 2022.

Za 5 ročníků se na Digisemestru vystřídali desítky špičkových lektorů. S Markem Ritsonem v čele…

A do té doby? 

Pokud chcete začít se studiem už teď, mrkněte na naší nabídku kurzů Digisemestr Online. Naše 4 kurzy jdou hodně do hloubky, jsou perfektně zpracované a pravidelně aktualizované. Třeba takový kurz e-commerce marketingu, dostal za ty 2 roky na 30! aktualizací. 

A příští jaro spouštíme hned 2 nové velké kurzy. 

Už od září pracujeme na novém online kurzu s Ondřejem Slámou. Ten by měl jít do prodeje v první části roku 2022.

Vzdělávat se online, nebo offline? 

Nemyslím si, že online vzdělávání nahradí offline nebo naopak. Obojí má své výhody a nevýhody a já osobně se se svým týmem chci příští rok vrátit k obojímu. 

Znovu uspořádat Digisemestr prezenčně, ale také neustále pracovat ne zlepšování našeho Digisemestru Online. A moc se na to těším. 

Díky moc za přečtení článku. Už jen tím nás podporujete v další činnosti.

Přejeme vše nejlepší v novém roce.

2 Comments

  1. Hezký den,

    také považuji za důležité neustále se vzdělávat – zvláště v tak dynamicky vyvíjejícím se oboru jako je koplexní marketing, který má několik odvětví a pododvětví. I ke kvalitnímu ecommerce je potřeba mít zvládnuto nemálo dovedností. Skoro každý týden se objevují novinky, které při zvládnutí mohou pomoci jak tvůrcům kampaní tak i eshopařům ke zvýšení počtu konverzí, jiných cílů nebo ke zjednodušení práce. Není jednoduché toto všechno sledovat a já osobně považuji za marketigové konference, kurzy agentur a pravidelné čtení odbornějších článků za základ pro úspěch, jež by něměl chybět žádnému eshopařovi nebo marketingovému konzultantovi/specialistovi.

    Ostatně například vaše konference #mktfest byly vždy skvěle bohatě zpracované a většinou se mi vyplatily přibližně do 2-4 měsíců. Věřím, že to oboustranně nebyly náhody.

    Děkuji za to, co děláte. Fandím těmto směrům.
    Věřím, že se i vám ročník 2022 povede podle představ.

    Karel Hanousek
    https://twitter.com/karelhanousek
    732 780 565

    1. Děkuji moc za milá slova a za podporu. Opravdu si toho cením. Kritiky je v dnešní době zdá se mi hodně, vlídných slov méně. Tedy ještě jednou díky a ať se vše daří 🙂

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *