Těm, kteří mě znají, ani nemusím říkat, jak moc jsem se pro Digisemestr nadchl. Myslel jsem si, že v den spuštění webu jsem měl jasno, jak to bude všechno vypadat.
Ó jak jsem se mýlil 🙂 Během léta jsme dostali spoustu dalších nápadů, jak celý projekt ještě vylepšit. A většinu z nich jsme už zrealizovali nebo právě teď realizujeme.
Chci se s vámi podělit hlavně o 3 vychytávky,
které nad rámec studijního programu – 13 výukových sobot – připravujeme.
Kromě předání skutečně kvalitního vzdělání chceme vytvořit dobrou studijní partu. Myslím, že Digisemestr v tomto ohledu bude fungovat úplně stejně jako vysoká škola. Po ukončení se všichni absolventi rozprchnou na trh práce a myslím, že za rok bude dost velká výhoda znát 150 až 200 marketérů na různých postech v různých agenturách.
Spolu s českými online marketingovými agentury a předními zaměstnavateli proto plánujeme na každou sobotu po škole party. A ne tak ledajakou. Každý týden mejdan podporuje jiná firma. Proč? Studenti tak budou moct neformálně pobavit se zaměstnanci dané společnosti a dozví se, co by u nich reálně mohli dělat.
Takže malá rada pro začátek:
Pokud budete na Digisemestr dojíždět, už teď si naplánujte odjezdy až na neděli ráno! : )
Pořád narážím na to, že i sebelepší výklad mnohdy nenahradí praxi. Speciálně u tématu PPC reklamy (a konkrétně Google Adwords) plánujeme jeden workshopový den pro všechny studenty. Studenti si tak „osahají“ práci v Adwords a opět se seznámí se zástupci z různých firem.
Další věc, která je je v procesu, je propojení Digisemestru se vzdělávací soutěží Google Marketing Challenge tak, aby se šikovní studenti pod naším vedením mohli přihlásit. Pevně doufám, že i tohle se hned první semestr podaří!
Aktuálně jednám také se zajímavými hráči v oblasti zaměstnávání online specialistů, ať už je to personální agentura Online People nebo specialista na LinkedIn recruitment Josef Kadlec. Ve spolupráci s nimi (a pár dalšími) bych chtěl dál rozvíjet aktivity, které budou
a) zvyšovat šance absolventů na pracovním trhu
b) propojovat šikovné jedince s agenturami
Co si od spolupráce s personalisty slibuji?
Že kromě vzdělání v digitálním marketingu studentům nabídneme i určitý profesní základ. A taky větší možnost získat dobrou práci u předních českých zaměstnavatelů.
Ať to zní jakkoliv nabubřele, kdyby se to povedlo, bylo by to skvělé.
A co teď? Hlavně nezmeškejte deadline!
Přihlášky spolu s motivačními dopisy sbíráme jen do 25. srpna na našem webu.
Tak to nepromeškejte. Už teď se moc těším na setkání první výukovou sobotu v nové aule FEKTu na VUT v Brně.
Hezký den přeje Jindra Fáborský
Už docela dlouhou dobu oceňuji tvorbu Richarda Shottona. A mám pocit, že by se jí…
Už je to dlouho, co jsem měl chuť napsat něco osobnějšího. Všechny posty, včetně těch,…
Už 3 roky natáčíme a postupně vylepšujeme naše kurzy digitálního marketingu Digisemestr Online. Moje vize…
Na trhu existuje nesčetné množství školení, webinářů či přednášek k různým oborům digitálního marketingu. Zároveň…
Digisemestr na živo mi chybí. Je to projekt, který mi dává obrovský smysl a nabíjí…
Za svou kariéru jsem viděl již vícekrát, jaký dopad na naši marketingovou scénu může mít…
View Comments
Zdravím Jindro,
je super, že jste se do takového projektu pustili. Mám hned dotaz. Jsem stále student, zároveň přes rok pracuju v digitální agentuře. Nikde jsem nenašel informaci jestli je Digisemestr určený jen pro studenty, kteří nemají s online marketingem žádné zkušenosti nebo i pro někoho, kdo se v oboru alespoň chvíli pohybuje? Podle studijního programu by to pro mě byl rozhodně velký přínos a rád bych se účastnil. Nicméně nevím, jaký na to mají pohled organizátoři. Díky za odpověď
Připojuji se k otázce. Taky by mě zajímalo, jestli je Digisemestr určený i pro moc nezkušené, nebo jak velké znalosti je potřeba mít. Já naopak pracuji jako webdesignér a i když nějaký rozhled do online marketingu mám, tak nevím, jestli to bude stačit :)
Jirko,
zaměření Digisemestru a jeho odbornost jsem popisoval již v odpovědi pro Petra. Tvá úroveň určitě stačit bude, ale sám si musíš rozmyslet, zdali si chceš projít všechny součásti digitálního marketingu od jejich úplných základů.
Díky za zájem :)
Ahoj Petře,
Digisemestr je skutečně navržen pro studenty, kteří mají minimální zkušenosti z praxe. Chceme připravit kvalitní základ vzdělání v digitální marketingu lidem, kteří mají obrovský potenciál a chtějí se v oboru realizovat, ale zatím nemají styk s reálnými kampaněmi, nepracují v agentuře atd.
Látka bude probírána od úplných základů, a tak by tě určitě velká část výkladu hodně nudila.
Díky však za zájem :)
Dobrý den, měla bych velký zájem se digisemestru zúčastnit, bohužel však v současné době nejsem schopna doložit Potvrzení o studiu, jelikož k zápisu jdu v září. Existuje nějaká možnost jak i přes dočasnou absenci potvrzení podat úspěšně přihlášku? Předem moc děkuji za odpověď.
Radka
Ahoj Radko, to je samozřejmě možné. Potvrzení o studiu můžete klidně dodat v průběhu semestru. Hezký den.