Pro studenty letošního Digisemetru chystáme novinku. Vedle intenzivní výuky marketingu jim přidáváme zdarma do programu specializovaný online kurz zaměřený na AI. Čistě proto, že znalost AI považuji dnes už za nutnost, pokud jde o moderního marketéra.
Měl jsem to štěstí, že jsem mohl pozorovat adopci AI do marketingu velmi zblízka. V roce 2023 bylo AI na Digisemestru i pro naše lektory ještě docela okrajové téma. Experimentovalo se, ale pro málokoho měla AI viditelný přínos. V roce 2024 se už ale velká většina studentů hlásí, že AI používá každý den pro svoji práci. Letos už se nedá říci, že AI je pro marketéry příležitost. Je to nutnost. Bez pochyb.
Já se AI zabývám od začátku května už na full time. Ve skutečnosti trávím konkrétně vibecodingem více než svých 160 hodin v měsíci. Vidím v tom potenciál, baví mě to, a chci být přínosem pro naše studenty a lidi, kteří spoléhají na kvalitu vzdělávání v mých projektech.
Rozhodl jsem se tedy před pár dny, že Digisemestr dostane novinku. AI Semestr v rámci Digisemestru.
Bude se jednat o 12 modulů, na kterých se se mnou podílí ještě Eliška Vyhnánková, Lenka Stawarczyk, Michal Presse a Šimon Hradní. Společně studenty naučíme čistě praxí:
- vytěžit maximum z Chat-GPT: je holt nejpoužívanější a nejuniverzálnější
- umět udržet konzistentní tone of voice u generovaných výstupů
- maximálně akcelerovat práci se zvukem a videem
- vibe coding od základů do pokročilostí
- základy automatizací v Relay.app a Make.com
To je podle mě slušný základ, který dá marketérům v letošním běhu Digisemestru obrovskou výhodu ať už na trhu práce nebo ve vlastním podnikání.
A to je přesně to, proč jsem Digisemestr v roce 2015 založil a proč stále existuje.
Těším se!