Po úžasném pátém ročníku v Praze už od půlky prosince pracujeme na šesté edici Festivalu. Nicméně to nejdůležitější si musíme říct hned na začátku: Další Marketing Festival tentokrát neproběhne na podzim, ale mezi 20. a 22. březnem 2019. Proč jsme se tak rozhodli?
Trh s konferencemi ve světě drasticky mění a tím i situace s řečníky. Myslím si, že za 5 let, co se věnuji Marketing Festivalu, narostl počet konferencí ve světě možná i desetinásobně. Skuteční odborníci dostávají často desítky poptávek k přednášení denně, a tak se místo nich na konferencích často objevují lidi, kteří mají k profesionalitě opravdu daleko.
Pro mě je skutečně klíčové každý rok udržet (a v ideálním případě překonat) kvalitu přednášek, které na Marketing Festivalu namícháme. A to je důvod k časovému přesunu.
Festival by se mohl uskutečnit v listopadu, ale s line-upem bychom nebyli stoprocentně spokojení. Zcela upřímně, na spoustě akcí ve světě by to bez problému prošlo. Já ale chci od Marketing Festivalu víc. Chci aby se každá přednáška líbila, rezonovala na místě, ale také donutila účastníky přemýšlet a posunula je v dlouhodobém horizontu.
Díky přesunu na příští rok se nám teď rýsuje line-up, ve kterém se objeví jména, o kterých sním skutečně od samého začátku Marketing Festivalu.
Počkejte si na odhalení, které proběhne 10. května. Bude to stát za to.
Super, Jindro, mám rád, když člověk něčemu věří a nechce dělat kompromisy! Držím palce, ať je další MF lepší než ten předchozí