Málo času? Přeskočte na krátký souhrn. Looking for English version?
Když jsme před březnovým lockdownem oznamovali přesun Festivalu do online prostředí, rozloučil jsem se s vámi větou ‚Na viděnou 23. dubna 2021‘. Navzdory tehdejšímu strachu z neznáma jsme si zkrátka nedokázali představit, že by krize trvala déle než do konce roku. I v průběhu léta jsem si zachovával mírný optimismus a věřil, že to příští rok nějak dáme a Marketing Festival přežije.
A co víc, online Festival proběhl nad očekávání dobře. Přiznávám, že mě překvapilo množství nadšených reakcí na to, co náš tým ve složitých podmínkách dokázal připravit. Snažili jsme se vám přinést něco víc než ‚další konferenci na Zoomu‘ a podle všeho se to povedlo.
I přesto jsem chtěl, aby další ročník proběhl bez jakýchkoliv kompromisů. Nejméně dva tisíce lidí v pohodlných sedačkách Kongresového centra, opulentní párty, prostě Festival jak se patří. Už ke konci září bylo ale zřejmé, že dubnový termín nám to v žádném případě neumožní.
Na rovinu – velké konference, jak je znáte z minulosti, mají ještě nejméně na rok utrum.
Zvažovali jsme přesun na konec roku 2021, ale narazili jsme u řečníků. Drtivá většina z nich nemá sebemenší chuť uvázat se k jakékoli cestě – proč taky, když najednou můžou konzultovat ty největší světové značky za astronomické sumy z pohodlí svého obýváku.
A zdaleka nejde jen o speakery. Kdybychom tvrdohlavě tlačili offline podobu takto velké akce v roce 2021, přinášíme tím obrovskou nejistotu pro všechny – účastníky, dodavatele, partnery i náš tým. A myslím, že nejistoty teď máme všichni nejen v businessu víc než dost.
Proto volíme jinou, srozumitelnější a mnohem jistější cestu.
Příští Marketing Festival se odehraje (zčásti) online.
Z letošního ročníku jsem si odnesl důležitou lekci. Když se na online vzdělávání nešetří, v mnoha ohledech funguje lépe než offline. Lidé se k letošním přednáškám mnohem raději vrací a více si z nich odnesou. Popravdě – množství lidí, kterým online formát vyhovoval více než klasická konference, mě upřímně překvapilo.
Konferenční část tedy opět přesuneme do online prostředí. Tentokrát vás ale čekají ještě lépe natočené přednášky, více speakerů, mnohem větší možnosti interakce s řečníky i účastníky, workshopy, ale také pořádná offline párty v Praze. Networking je pro spoustu účastníků nejzábavnější součást Marketing Festivalu a v roce 2021 vás o něj rozhodně nepřipravíme.
A jak to celé bude fungovat?
Pokud máte platnou vstupenku na Marketing Festival 2020, nemusíte nic řešit ani doplácet. Automaticky získáte vstup na online Festival 2021, párty, i možnost zaregistrovat se na placené workshopy.
Samostatná vstupenka na Marketing Festival 2021 Online pak bude začínat na 3 990 Kč bez DPH. Všechny oficiální informace a možnost koupit si vstupenku očekávejte na novém webu, který spustíme za několik týdnů.
Na lineupu pracujeme a už teď víme, že díky novému formátu dokážeme přivést jména, která nám na pozvání do Prahy odpovídala vždy rezolutním “Ne” 🙂 Mám velikou radost z toho, že příští rok přivítáme nesmírně ceněného řečníka, který nám léta unikal – Roryho Sutherlanda z Ogilvy!
Dále se můžete těšit na marketingovou superstar Marka Ritsona s novou přednáškou a – doufejme – dvěma (!) celodenními workshopy, Dr. Helen Edwards, Richarda Shottona a minimálně pět dalších jmen, která jsme na Festivalu ještě nikdy neměli.
Opět procestujeme celý svět a se všemi řečníky natočíme unikátní přednášky exkluzivně pro Marketing Festival. Tentokrát se navíc budu osobně účastnit natáčení a dohlížet na to, aby byla kvalita přednášek co nejvyšší. V září 2021 pak budeme celý Festival streamovat včetně živých diskuzí a Q&As s řečníky.
Ale zpátky na zem.
Pokud máte platnou vstupenku na ročník 2020 a tento způsob vyrovnání se vám nezdá fér, mrzí mě to, ale samozřejmě to plně respektuji. Napište nám na info@marketingfestival.cz do 15. 1. 2021, a rádi vám vrátíme poměrnou částku 3 495 Kč bez DPH za vstupenku.
Pevně věřím, že tohle je jediný způsob, jak vám dokážeme dodat vzdělávací obsah v prvotřídní kvalitě a bez kompromisů, aniž bychom vás vystavili jakékoli nejistotě.
Už teď se obrovsky těším na výsledek, ale i na spoustu práce, která nás čeká.
Držte nám palce. Brzy se vydáme na cesty!
Rekapitulace
- Příští Festival proběhne v mixu offline a online aktivit v září 2021
- Konference proběhne online, hlavní workshopy také
- Párty a některé workshopy proběhnou offline, v souladu s bezpečnostními pravidly
- Vstupenky
- Držitelé vstupenek na rok 2020 mají ročník 2021 automaticky přidělen se vším všudy – konferencí, párty i možností registrace na placené workshopy
- Ostatní si budou moci vstupenky zakoupit na našem novém webu, který spustíme do několika týdnů. Vstupenky budou začínat na 3 990 Kč bez DPH.
Pokud máte vstupenku na rok 2020 a nechcete se účastnit příštího ročníku, můžete zažádat o vrácení poměrné částky 3 495 Kč na info@marketingfestival.cz a to do 15. 1. 2021