Na jaké zahraniční konference se letos chystám a proč?

I letos se chystám na několik světových konferencí, především z důvodu hledání těch nejlepších řečníků a technologií pro Marketing Festival. Níže uvádím, které jsem si letos vybral a proč. Pokud chcete vyjet na zahraniční konferenci, možná vám to pomůže:

European Search Awards Paříž – 4.5.
Letos jsem opět porotcem v mezinárodní soutěži případových studiích, kde se jich každoročně sejde několik stovek z celé EU. Jsem za tuto příležitost ohromně vděčný, protože mi poskytuje pro Marketing Festival skvělý přehled o tom, co evropské agentury dělají zajímavého

Adworld Experience Boloňa – 15-16.4.
Komornější ale férová PPC konference se slušnými řečníky ve městě, které stojí za to navštívit a projít. Takže proč ne? Jediný problém je skutečně hodně špatný web, na kterém je obrovský problém už jen si pořídit vstupenku :/

The Inbounder Valencie – 19.20.5.
Co si budeme povídat – The Inbounder je trošku ujetej název. Jedná se zřejmě o první ročník konference, která chce hned na začátku oslovit více než 1 000 účastníků.  Za cenu startující na 200 EUR nabízí docela solidní line-up, byť pro mě už hodně profláknutých jmen. Nečekám tam osobně nějaké hodnotné informace, ale je pro mě spíše důležité poslechnout si světové osobnosti a umět odfiltrovat profesionální řečníky od profesionálů, kteří stále ještě vykonávají onu práci o které přednášejí.

ByDesign Bratislava – 21.5. 
Další konferenci světové úrovně máme z ČR velmi dobře dostupnou, protože se koná v Bratislavě! I když rizí marketéry možná neosloví, každého koho zajímá design nebo hledá přesahy rozhodně ano. Na akci jsem slyšel mnoho pozitivních názorů a na první pohled je vidět, že rozhodně rozumí samotnému oboru. Výběr řečníků je famózní!

UnGagged London 2016 – 23.-24.6.
Další „Search only“ konference, které jsou stále velmi populární, ale z mého pohledu obsahově méně zajímavé. UnGaged o sobě tvrdí, že se z akce nesmí tweetovat, nepořizuje se záznam apod., tak aby informace zůstaly jen mezi účastníky. Už dlouho mě zajímalo do jaké míry je to pravda a do jaké míry marketing, takže letos to proklepnu.

MozCon Seattle – 12.-14.9.
Je očividné, že MozCon prochází vývojem po stránce programu i produkce. Už v minulosti jsem zaregistroval odklod od technických témat směrem ke strategickým či případně populárním. Je otázka jestli je to dobře, ale je jisté, že je to reakce na poptávku publika. Letos se světově známý MozCon přesouvá poprvé z července na září. S největší pravděpodobností je to největší Search single-track konference na světě stojí za to alespoň jednou vidět. Mrzí mne, že je pouhý měsíc před Marketing Festivalem, ale i tak se tam pokusím být.

Reaktor Breakpoint Helsinky (zřejmě září)
Konference měla minulý rok velmi dobré ohlasy. Produkce na špičkové úrovni, stejně jako výběr různorodých, velmi zajímavých speakerů. Rozhodně to není marketingová konference, ale kombinuje business, technologie, design. Letošní termín zatím není vypsaný, ale rád bych to zažil.

dConstruct Brighton – Podzim
Řadím na seznam na doporučení kamaráda Ondry Války. Další z nemarketingových akcí, kam cítím, že by bylo vhodné zajet. Vyniká důrazem na výběr opravdu zajímavých řečníků. Jedná se o UX/Future/Technology témata. Čekám na detaily tohoto ročníku.

Velmi pravděpodobně ještě v průběhu roku doplním. Budu moc rád, když napíšete do komentářů, kam se letos do zahraničí chystáte vy a proč.

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově univerzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

Leave a reply:

Your email address will not be published.