Bude Marketing Festival 2014?

Nenechte se mýlit.

Možná to vypadá, že se nic neděje…
ale my – já a další 2 nepostradatelní členové týmu – pracujeme na plné obrátky. Už v prosinci jsme oslovili první řečníky,  investovali jsme spoustu času do rozsáhlého výzkumu. U více než 200 světových konferencí jsme zkoumali cenu, témata, cílovou skupinu, řečníky, silné i slabé stránky… Desítky hodin jsme analyzovali data ze zpětné vazby, kterou nám návštěvníci vyplnili.


Je březen a množí se dotazy se společným jmenovatelem.

Jaký tedy bude druhý ročník?

Letos se chceme zařadit mezi úzkou světovou špičku v odborných konferencích o digitálním marketingu.

Marketing Festival 2014

World-Class Digital Marketing Event

Na základě velmi podrobného průzkumu prostě a jednoduše věříme, že s letošním programem jsme konkurenti akcí světového formátu. Přivezeme TA největší světová jména na webovou analytiku, SEO či PPC reklamu a půjdeme tak cestou ještě odbornějšího obsahu. K tomu pečlivě vyhledávám experty, kteří nejsou mediální hvězdy, nepíší knížky a nemluví na TEDech, ale celé dny makají na tom, aby odvedli nejlepší možnou práci pro své klienty.

 

Kdy že to všechno vypukne?

Startujeme v pátek 31. října, program je našlapaný až do nedělního odpoledne. Nový web spouštíme už příští pondělí 31. března a spolu s ním odhalíme prvních 8 řečníků. A věřte mi, už v této fázi se máte na co těšit. Další informace o festivalu najdete ještě ten den online na Marketing Journalu nebo v tištěném týdeníku MarketingSalesMedia.

Cena vstupenek půjde nahoru

Na základě našeho výzkumu víme, že průměrná cena podobně profilovaných konferencí v Evropě je kolem 1 000 eur bez daně. Maďarský Superweek, úzce zaměřený na webovou analytiku, měl špičkový program a výborné řečníky. A konference pro mě byla opravdu přínosná. Ale pořád se nedovedu zbavit pocitu, že za 950 eur bez DPH bych si jako účastník zasloužil kávu v ceně. Nebo alespoň děkovný e-mail po konferenci.

I když bude letošní Marketing Festival dražší než první ročník, cena bude stále zlomkem evropského průměru. Se zlepšujícím se servisem a špičkovým obsahem nám rostou i náklady – zvyšujeme počet workshopů a rozšiřujeme také myšlenku samotného festivalu. Těšte se na filmový program, větší kapacitu hudebních klubů, více koncertů a vystoupení, v nichž budou opět zčásti účinkovat samotní řečníci festivalu. Dá se také očekávat, že potkáte mnoho nových tváří – festival bude mít více mezinárodní charakter.

Neodpustím si malé poděkování na závěr…
letos se mi totiž zvou řečníci i hosté do Brna mnohem lépe. A to hlavně díky vám, účastníkům minulého ročníku. Když si pustíte tohle video, uvidíte tolik nadšených marketérů, které skutečně baví jejich práce. S energií, která dýchá z tohoto videa, se většina světových spíkrů na korporátních akcích a kongresech nikdy nesetkala. Chtějí to prostě zažít na vlastní kůži.

Takže abych to shrnul, ještě jednou děkuju za tolik pěkných slov o loňském ročníku. A pevně doufám, že vás s tím letošním potěšíme ještě víc!

Hezký den přeje

Jindra Fáborský


Kniha Online Marketig v češtině

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově unvierzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

3 comments: On Bude Marketing Festival 2014?

Leave a reply:

Your email address will not be published.