3 důvody navrch, proč byste se měli přihlásit do Digisemestru

Těm, kteří mě znají, ani nemusím říkat, jak moc jsem se pro Digisemestr nadchl. Myslel jsem si, že v den spuštění webu jsem měl jasno, jak to bude všechno vypadat.
Ó jak jsem se mýlil 🙂 Během léta jsme dostali spoustu dalších nápadů, jak celý projekt ještě vylepšit. A většinu z nich jsme už zrealizovali nebo právě teď realizujeme.

Chci se s vámi podělit hlavně o 3 vychytávky,
které nad rámec studijního programu – 13 výukových sobot – připravujeme.

1. Po škole bude party – a to každou sobotu!

Kromě předání skutečně kvalitního vzdělání chceme vytvořit dobrou studijní partu. Myslím, že Digisemestr v tomto ohledu bude fungovat úplně stejně jako vysoká škola. Po ukončení se všichni absolventi rozprchnou na trh práce a myslím, že za rok bude dost velká výhoda znát 150 až 200 marketérů na různých postech v různých agenturách.

Spolu s českými online marketingovými agentury a předními zaměstnavateli proto plánujeme na každou sobotu po škole party. A ne tak ledajakou. Každý týden mejdan podporuje jiná firma. Proč? Studenti tak budou moct neformálně pobavit se zaměstnanci dané společnosti a dozví se, co by u nich reálně mohli dělat.

Takže malá rada pro začátek:
Pokud budete na Digisemestr dojíždět, už teď si naplánujte odjezdy až na neděli ráno! : )

2) Praktické workshopy Google Adwords ve spolupráci s agenturami

Pořád narážím na to, že i sebelepší výklad mnohdy nenahradí praxi. Speciálně u tématu PPC reklamy (a konkrétně Google Adwords) plánujeme jeden workshopový den pro všechny studenty. Studenti si tak „osahají“ práci v Adwords a opět se seznámí se zástupci z různých firem.

Další věc, která je je v procesu, je propojení Digisemestru se vzdělávací soutěží Google Marketing Challenge tak,  aby se šikovní studenti pod naším vedením mohli přihlásit. Pevně doufám, že i tohle se hned první semestr podaří!

3) HR v praxi = do programu zasáhnou i personalisté

Aktuálně jednám také se zajímavými hráči v oblasti zaměstnávání online specialistů, ať už je to personální agentura Online People nebo specialista na LinkedIn recruitment Josef Kadlec. Ve spolupráci s nimi (a pár dalšími) bych chtěl dál rozvíjet aktivity, které budou

a) zvyšovat šance absolventů na pracovním trhu

b) propojovat šikovné jedince s agenturami

Co si od spolupráce s personalisty slibuji?
Že kromě vzdělání v digitálním marketingu studentům nabídneme i určitý profesní základ. A taky větší možnost získat dobrou práci u předních českých zaměstnavatelů.
Ať to zní jakkoliv nabubřele, kdyby se to povedlo, bylo by to skvělé.

A co teď? Hlavně nezmeškejte deadline!
Přihlášky spolu s motivačními dopisy sbíráme jen do 25. srpna na našem webu.
Tak to nepromeškejte. Už teď se moc těším na setkání první výukovou sobotu v nové aule FEKTu na VUT v Brně. 

Hezký den přeje Jindra Fáborský

Majitel společností Marketing Festival s.r.o. a Digisemestr s.r.o., marketingový specialista, lektor na Masarykově unvierzitě, zařazen v žebříčku Forbes 30 pod 30 - 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

6 comments: On 3 důvody navrch, proč byste se měli přihlásit do Digisemestru

  • Zdravím Jindro,

    je super, že jste se do takového projektu pustili. Mám hned dotaz. Jsem stále student, zároveň přes rok pracuju v digitální agentuře. Nikde jsem nenašel informaci jestli je Digisemestr určený jen pro studenty, kteří nemají s online marketingem žádné zkušenosti nebo i pro někoho, kdo se v oboru alespoň chvíli pohybuje? Podle studijního programu by to pro mě byl rozhodně velký přínos a rád bych se účastnil. Nicméně nevím, jaký na to mají pohled organizátoři. Díky za odpověď

    • Připojuji se k otázce. Taky by mě zajímalo, jestli je Digisemestr určený i pro moc nezkušené, nebo jak velké znalosti je potřeba mít. Já naopak pracuji jako webdesignér a i když nějaký rozhled do online marketingu mám, tak nevím, jestli to bude stačit 🙂

      • Jirko,

        zaměření Digisemestru a jeho odbornost jsem popisoval již v odpovědi pro Petra. Tvá úroveň určitě stačit bude, ale sám si musíš rozmyslet, zdali si chceš projít všechny součásti digitálního marketingu od jejich úplných základů.

        Díky za zájem 🙂

    • Ahoj Petře,

      Digisemestr je skutečně navržen pro studenty, kteří mají minimální zkušenosti z praxe. Chceme připravit kvalitní základ vzdělání v digitální marketingu lidem, kteří mají obrovský potenciál a chtějí se v oboru realizovat, ale zatím nemají styk s reálnými kampaněmi, nepracují v agentuře atd.

      Látka bude probírána od úplných základů, a tak by tě určitě velká část výkladu hodně nudila.

      Díky však za zájem 🙂

  • Dobrý den, měla bych velký zájem se digisemestru zúčastnit, bohužel však v současné době nejsem schopna doložit Potvrzení o studiu, jelikož k zápisu jdu v září. Existuje nějaká možnost jak i přes dočasnou absenci potvrzení podat úspěšně přihlášku? Předem moc děkuji za odpověď.
    Radka

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer